Підтримка особистісного здоров'я: акценти
19 — 20 квітня відбулась стратегічна сесія за участю Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров'я, Міністерства соціальної політики, провайдерів послуг і громадськості.
Метою цієї події було узгодження плану дій з розвитку сімейноцентричної системи супроводу дітей, які народилися з порушеннями функціонування через травми чи хвороби.
Представником МОН у стратегічній сесії стала заступниця міністра Євгенія Смірнова. Разом із колегами з інших відомств вона визначила отримувачів допомоги, зони відповідальності органів влади, точки входу в кожну із систем та можливі підходи до координації між послугами різних сфер.
Роботу з дитиною раннього віку педагогам слід не вибудовувати за принципом розвитку окремих психічних процесів, а скеровувати на загальне, максимально різнобічне ознайомлення малюка зі світом предметів, людей і взаємин.
Також учасники стратсесії окреслили континуум життя дитини від перинатального віку до повноліття та наповнили його відповідними послугами з фокусом на розвиток, соціалізацію та залучення родини.
Окрім того, під час заходу було визначено пріоритетні напрями подальшої роботи, механіки взаємодії між відомствами та наступні кроки з формування системи сімейноцентричної підтримки дітей з порушеннями розвитку.
Як зауважили в освітньому відомстві, створення інтегрованої системи догляду та допомоги передбачає переосмислення старих і напрацювання нових моделей медичних, освітніх і соціальних послуг, аби зробити їх простими, зрозумілими, доступними, ефективними та родиноцентричними.
За інформацією МОН