Міністерства України обговорили стратегію догляду та допомоги дітям з порушенням розвитку

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН долучилося до формування стратегії інтегрованого догляду та допомоги дітям

Підтримка дітей з порушенням розвитку

Підтримка особистісного здоров'я: акценти

19 — 20 квітня відбулась стратегічна сесія за участю Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров'я, Міністерства соціальної політики, провайдерів послуг і громадськості.

Метою цієї події було узгодження плану дій з розвитку сімейноцентричної системи супроводу дітей, які народилися з порушеннями функціонування через травми чи хвороби.

Представником МОН у стратегічній сесії стала заступниця міністра Євгенія Смірнова. Разом із колегами з інших відомств вона визначила отримувачів допомоги, зони відповідальності органів влади, точки входу в кожну із систем та можливі підходи до координації між послугами різних сфер. 

Також учасники стратсесії окреслили континуум життя дитини від перинатального віку до повноліття та наповнили його відповідними послугами з фокусом на розвиток, соціалізацію та залучення родини.

Окрім того, під час заходу було визначено пріоритетні напрями подальшої роботи, механіки взаємодії між відомствами та наступні кроки з формування системи сімейноцентричної підтримки дітей з порушеннями розвитку. 

Як зауважили в освітньому відомстві, створення інтегрованої системи догляду та допомоги передбачає переосмислення старих і напрацювання нових моделей медичних, освітніх і соціальних послуг, аби зробити їх простими, зрозумілими, доступними, ефективними та родиноцентричними.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
86

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11611

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді