Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж
Про це розповів Андрій Ковальов, засновник ГО «Спільномова», на своїй сторінці у Facebook.
Так, в листопаді-грудні «Спільномова» розробили, протестували, а з січня 2024 почали впроваджувати в школах нову методику вимірювання не лише активного словникового запасу, а й розуміння почутого учнями 1-2 класів в школах Києва.
«Розуміння почутого є однією з основних компетентностей для початкової школи, від цього залежить ефективність навчання вцілому», – зазначив Андрій Ковальов.
Попередні дослідження, які у тестовому режимі проводили у садочках у листопаді-грудні 2023 року, засвідчили, що 85% 5-річних дітей Києва знають українську мову на недостатньому рівні.
«В середньому діти в 1 класі не розуміють 40% від почутого від модератора, 65% (2/3) від всіх дітей не розуміють більше 50% почутого, 29% (майже 1/3) не розуміють більше 75% почутого», - зазначає Андрій Ковальов.
Автори дослідження припускають, що така ситуація з (не)розумінням почутого на уроках значною мірою є причиною низьких результатів українських учнів в PISA-2022 (41% 15-річних підлітків не опанували читання з розумінням на базовому рівні).
Він зауважив, що «Спільномова» продовжує вимірювання мовного середовища в садочках та школах Києва, а все більше закладів освіти ініціюють такі вимірювання у себе.
Джерело: засновник ГО «Спільномова» Андрій Ковальов