«Діти в перших класах київських шкіл не розуміють в середньому 40% від всього почутого на уроках», - Андрій Ковальов

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Першокласники Києва не розуміють 40% почутого на уроках через незнання української мови.

«Діти в перших класах київських шкіл не розуміють в середньому 40% від всього почутого на уроках», - Андрій Ковальов

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

Про це розповів Андрій Ковальов, засновник ГО «Спільномова», на своїй сторінці у Facebook

Так, в листопаді-грудні «Спільномова» розробили, протестували, а з січня 2024 почали впроваджувати в школах нову методику вимірювання не лише активного словникового запасу, а й розуміння почутого учнями 1-2 класів в школах Києва.

«Розуміння почутого є однією з основних компетентностей для початкової школи, від цього залежить ефективність навчання вцілому», – зазначив Андрій Ковальов.

Попередні дослідження, які у тестовому режимі проводили у садочках у листопаді-грудні 2023 року, засвідчили, що 85% 5-річних дітей Києва знають українську мову на недостатньому рівні.

«В середньому діти в 1 класі не розуміють 40% від почутого від модератора, 65% (2/3) від всіх дітей не розуміють більше 50% почутого, 29% (майже 1/3) не розуміють більше 75% почутого», - зазначає Андрій Ковальов.

Автори дослідження припускають, що така ситуація з (не)розумінням почутого на уроках значною мірою є причиною низьких результатів українських учнів в PISA-2022 (41% 15-річних підлітків не опанували читання з розумінням на базовому рівні).

Він зауважив, що «Спільномова» продовжує вимірювання мовного середовища в садочках та школах Києва, а все більше закладів освіти ініціюють такі вимірювання у себе.

Джерело: засновник ГО «Спільномова» Андрій Ковальов

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Куди зникає час практичного психолога? Заповнюємо статистичний звіт

Скільки часу практичний психолог приділяє діагностиці, а скільки – підтримці? Які напрямки роботи займають найбільше ресурсу? Експертний аналіз статистичного звіту розкриває реальний розподіл робочого часу психолога в школі чи дитсадку. Як заповнити цей документ – розбираємо у статті
37196

Режим дня в дитсадку

Як організувати режим дня в ЗДО, що підходитиме для дітей того чи того дошкільного віку? Скачайте та роздрукуйте режим дня за освітньою програмою «Дитина» у молодшій, середній чи старшій групі
145140

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
76210

Безпека влітку: на що звернути увагу під час прогулянок з дітьми

Як подбати про безпечне освітнє середовище на території дошкільного закладу влітку, що перевірити до початку літнього оздоровчого періоду та яких вимог безпеки дотримати під час прогулянок з дітьми – читайте у статті
11944

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді