«Діти в перших класах київських шкіл не розуміють в середньому 40% від всього почутого на уроках», - Андрій Ковальов

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Першокласники Києва не розуміють 40% почутого на уроках через незнання української мови.

«Діти в перших класах київських шкіл не розуміють в середньому 40% від всього почутого на уроках», - Андрій Ковальов

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

Про це розповів Андрій Ковальов, засновник ГО «Спільномова», на своїй сторінці у Facebook

Так, в листопаді-грудні «Спільномова» розробили, протестували, а з січня 2024 почали впроваджувати в школах нову методику вимірювання не лише активного словникового запасу, а й розуміння почутого учнями 1-2 класів в школах Києва.

«Розуміння почутого є однією з основних компетентностей для початкової школи, від цього залежить ефективність навчання вцілому», – зазначив Андрій Ковальов.

Попередні дослідження, які у тестовому режимі проводили у садочках у листопаді-грудні 2023 року, засвідчили, що 85% 5-річних дітей Києва знають українську мову на недостатньому рівні.

«В середньому діти в 1 класі не розуміють 40% від почутого від модератора, 65% (2/3) від всіх дітей не розуміють більше 50% почутого, 29% (майже 1/3) не розуміють більше 75% почутого», - зазначає Андрій Ковальов.

Автори дослідження припускають, що така ситуація з (не)розумінням почутого на уроках значною мірою є причиною низьких результатів українських учнів в PISA-2022 (41% 15-річних підлітків не опанували читання з розумінням на базовому рівні).

Він зауважив, що «Спільномова» продовжує вимірювання мовного середовища в садочках та школах Києва, а все більше закладів освіти ініціюють такі вимірювання у себе.

Джерело: засновник ГО «Спільномова» Андрій Ковальов

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11541

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275532

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22100

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264549

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді