Незначна кількість учнів обирає навчання в училищах, – експерт

Демотивованість учня: ознаки та рекомендації
Викликом для впровадження реформи профільної середньої освіти є підвищення престижу майбутніх професійних ліцеїв, оскільки незначна кількість школярів після закінчення 9 класу обирає навчання в училищах.
Таку тези висловив партнер компанії CIVITTA Дмитро Ливч під час презентації дослідження передумов для впровадження реформи профільної середньої освіти.
«Станом на сьогодні тільки 35% учнів (у країнах ЄС цей показник становить 50-70%) після закінчення 9 класу обирають продовження навчання в закладах професійно-технічної або фахової передвищої освіти», – наголосив експерт.
Проте запит на спеціалістів з огляду на потребу у відновленні країни зростає, тому державі необхідно готувати більшу кількість фахівців робітничих професій.
За матеріалами Освіта.юа
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини