Незначна кількість учнів обирає навчання в училищах, – експерт

Демотивованість учня: ознаки та рекомендації
Викликом для впровадження реформи профільної середньої освіти є підвищення престижу майбутніх професійних ліцеїв, оскільки незначна кількість школярів після закінчення 9 класу обирає навчання в училищах.
Таку тези висловив партнер компанії CIVITTA Дмитро Ливч під час презентації дослідження передумов для впровадження реформи профільної середньої освіти.
«Станом на сьогодні тільки 35% учнів (у країнах ЄС цей показник становить 50-70%) після закінчення 9 класу обирають продовження навчання в закладах професійно-технічної або фахової передвищої освіти», – наголосив експерт.
Проте запит на спеціалістів з огляду на потребу у відновленні країни зростає, тому державі необхідно готувати більшу кількість фахівців робітничих професій.
За матеріалами Освіта.юа
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію