Громади можуть надсилати свої заявки для отримання субвенції на шкільні укриття

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН розпочинає приймати заявки від громад для отримання субвенції на укриття в закладах освіти

Фінансування проєктів шкільних укриттів

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

У Міністерстві освіти і науки оголосили про початок проведення відбору проєктів для фінансування коштом субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту. 

Згідно з Порядком та умовами надання субвенції, передбачено спрямування коштів виключно на:

  • реалізацію проєктів, пов’язаних із новим будівництвом захисних споруд цивільного захисту в закладах загальної середньої освіти;
  • реконструкцію, капітальний ремонт інших об’єктів, зокрема тих, що становлять фонд захисних споруд цивільного захисту в закладах загальної середньої освіти, за умови подальшої можливості їхнього використання як споруд подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційних укриттів, протирадіаційних укриттів або сховищ;
  • завершення реалізації розпочатих у попередньому періоді проєктів, пов’язаних із новим будівництвом захисних споруд цивільного захисту в закладах загальної середньої освіти, які були профінансовані згідно з розподілом субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти у 2023 році за умови готовності таких проєктів не менш як на 40% їхньої загальної вартості.

Важливо, щоб заклад освіти, який подає заявку на фінансування, відповідав наступним критеріям:

  • освітній процес здійснюється за дистанційною та/або змішаною формою навчання;
  • у закладі освіти відсутні захисні споруди цивільного захисту (сховища, протирадіаційні укриття) чи найпростіші укриття, або наявні такі укриття, проте не використовуються закладами освіти та потребують капітального ремонту чи реконструкції;
  • кількість учнів у закладі освіти становить 200 та більше осіб;
  • після завершення реалізації проєкту збільшиться кількість здобувачів загальної середньої освіти, які зможуть навчатися за очною, поєднанням очної та дистанційної форм здобуття освіти;
  • об’єкт, який планується споруджувати коштом субвенції, має розроблену та затверджену в установленому законодавством порядку проєктно-кошторисну документацію;
  • наданий обсяг субвенції гарантовано може бути використаний до кінця поточного року.

Обов’язкова умова надання субвенції — гарантія співфінансування коштом місцевого бюджету в обсягах не менших ніж визначені пунктом 5 Порядку та умов і першочергового спрямування коштів місцевого бюджету на реалізацію проєктів.

Пріоритетними стають заклади освіти, якщо вони:

  • мають статус опорного;
  • надали гарантії щодо організації навчання за очною формою, поєднанням очної та дистанційної форм здобуття освіти;
  • мають рішення засновника (розпорядника субвенції за місцевим бюджетом) щодо співфінансування проєкту в межах не нижче, ніж визначені пунктом 5 Порядку та умов;
  • мають нижчу вартість проєкту з розрахунку на одного здобувача освіти, працівника закладу освіти, для яких буде забезпечено укриття;
  • передбачили у проєктній (проєктно-кошторисній) документації розділу «Устаткування, меблі та інвентар»;
  • після завершення реалізації проєкту забезпечать навчання за очною формою для більшої кількості здобувачів освіти.

Як повідомили в МОН, до 3 травня 2024 року облдержадміністрації мають надіслати до відомства повний перелік проєктів. А до 10 травня 2024 року комісія МОН проведе перевірку достовірності поданої інформації та затвердить перелік об’єктів для фінансування коштом субвенції. 

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110323

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11587

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17676

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді