Реформа профільної середньої освіти: підбито підсумки аналітичного етапу розробки Стратегії

9 квітня пройшло обговорення результатів першого, аналітичного, етапу, під час якого досліджували передумови впровадження реформи.

Реформа профільної середньої освіти: підбито підсумки аналітичного етапу розробки Стратегії

Експертиза цінності документів: як провести

Під час заходу були презентовані результати:

  • комплексного дослідження передумов розвитку  профільної середньої освіти в Україні, яке охоплює питання кадрового потенціалу, змісту та якості освіти, фінансування та освітньої інфраструктури;
  • прогнозного оцінювання чисельності та статево-вікової структури населення;
  • підходів до формування перспективної мережі академічних ліцеїв і професійних коледжів.

Також учасники заходу працювали над формуванням візії профільної середньої освіти та стратегічних цілей реформи.

«Ця реформа не лише про те, як буде виглядати профільна середня освіта, а й про те, як буде формуватися наше суспільство, якими особистостями стануть учні, як вони будуть підготовлені до майбутнього життя. Це все закладатиметься під час навчання у профільній школі. Адже результати подібних глобальних реформ можна побачити через 3-4 чи п’ять, а іноді й 12 років. І наше завдання – забезпечити сталість змін, підготувати систему освіти до її наступних етапів. Адже освіта – це фундамент відновлення країни», - зазначив Євген Кудрявець, перший заступник міністра освіти і науки України.

Наступний етап розробки Стратегії впровадження реформи профільної середньої освіти розпочнеться з громадських обговорень у регіонах України. На заходах, які пройдуть протягом наступних двох місяців, заплановано представити результати аналітичного етапу розробки Стратегії, демографічного прогнозу та варіантів політик впровадження реформи.

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

План роботи на літній оздоровчий період в ЗДО

Основне завдання в ЗДО — оздоровити дітей, створити простір для активного відпочинку та закріпити знання. Що потрібно врахувати, готуючи план роботи на літній оздоровчий період
87757

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1499

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4923

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді