Нині неабиякої популярності серед вітчизняних педагогів-дошкільників набуває оздоровча дисципліна музикотерапія, яка покликана поліпшити і зберегти здоров’я дитини на всіх його рівнях — фізичному, емоційному, інтелектуальному, соціальному, естетичному і духовному. Адже музика через емоції дає змогу дитині зрозуміти і прийняти себе, збагнути красу довкілля, полюбити себе та інших.
Сучасна світова музикотерапевтична практика вже довела, що вона здатна боротися із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю, дитячою депресією, допомагає полегшити соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами. А ще її активно застосовують в освітній роботі зі здоровими дітьми. Яскравим доказом цього є фахові поради й чудові розробки вітчизняних музичних керівників, представлені у п’ятому числі журналу «Музичний керівник».
Зокрема, це й рекомендації як правильно використовувати корекційні методи музикотерапії на заняттях з дошкільниками, і ексклюзивні конспекти музикотерапевтичних занять «Музика вітру» та «У пошуках чарівної усмішки», насичені терапевтичними вправами та іграми, і досвід музичного виховання вальдорфської школи. Детальніше про це та інше — у травневому журналі «Музичний керівник».