Підбито підсумки конкурсного відбору підручників для учнів 4-х і 7-х класів.
Усі підручники для учнів 4-х і 7-х класів, які отримали під час конкурсу результати більше, ніж «0», можуть бути запропоновані до друку за кошти державного бюджету. Про це 27 травня 2015 року повідомила Конкурсна комісія.
Галина Усатенко, голова Конкурсної комісії, повідомила, що електронні результати відбору підручників на репозитарії звіряли із результатами, які надсилали школи.
Також були враховані дані з уточненою чи виправленою інформацією, що надходила від шкіл, які припустилися помилки під час оформлення відбору на Репозитарії (4-й клас — 119 примірників, 7-й клас — 141 примірник) та дані про відбір підручників, які школи надіслали лише у паперовому вигляді (4-й клас — 306, 7-й клас — 287).
Інформація про результати конкурсу у протоколі № 2 засідання конкурсної комісії конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 26 травня 2015 року.
Наступним етапом конкурсу є подання апеляцій учасниками.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів