Конкурс підручників для 4-х і 7-х класів: результати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Підбито підсумки конкурсного відбору підручників для учнів 4-х і 7-х класів.

Усі підручники для учнів 4-х і 7-х класів, які отримали під час конкурсу результати більше, ніж «0», можуть бути запропоновані до друку за кошти державного бюджету. Про це 27 травня 2015 року повідомила Конкурсна комісія.

Галина Усатенко, голова Конкурсної комісії, повідомила, що електронні результати відбору підручників на репозитарії звіряли із результатами, які надсилали школи.

Також були враховані дані з уточненою чи виправленою інформацією, що надходила від шкіл, які припустилися помилки під час оформлення відбору на Репозитарії (4-й клас — 119 примірників, 7-й клас — 141 примірник) та дані про відбір підручників, які школи надіслали лише у паперовому вигляді (4-й клас — 306, 7-й клас — 287).

Інформація про результати конкурсу у протоколі № 2 засідання конкурсної комісії конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 26 травня 2015 року.

Наступним етапом конкурсу є подання апеляцій учасниками.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
136

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110508

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді