Підбито підсумки конкурсного відбору підручників для учнів 4-х і 7-х класів.
Усі підручники для учнів 4-х і 7-х класів, які отримали під час конкурсу результати більше, ніж «0», можуть бути запропоновані до друку за кошти державного бюджету. Про це 27 травня 2015 року повідомила Конкурсна комісія.
Галина Усатенко, голова Конкурсної комісії, повідомила, що електронні результати відбору підручників на репозитарії звіряли із результатами, які надсилали школи.
Також були враховані дані з уточненою чи виправленою інформацією, що надходила від шкіл, які припустилися помилки під час оформлення відбору на Репозитарії (4-й клас — 119 примірників, 7-й клас — 141 примірник) та дані про відбір підручників, які школи надіслали лише у паперовому вигляді (4-й клас — 306, 7-й клас — 287).
Інформація про результати конкурсу у протоколі № 2 засідання конкурсної комісії конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 26 травня 2015 року.
Наступним етапом конкурсу є подання апеляцій учасниками.
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше