МОН і територіальні громади підписали меморандум про співпрацю

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН підписало меморандум про співпрацю із Всеукраїнською асоціацією ОТГ

Меморандум щодо розвитку освіти і науки

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

21 лютого відбулася зустріч заступника міністра освіти і науки Андрія Сташківа з головою Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» Олександром Корінним. Учасниками заходу також стали представники об’єднаних громад Хмельниччини, Дніпропетровщини, Донеччини та Київщини.

Під час зустрічі МОН та Всеукраїнська Асоціація ОТГ підписали меморандум про співпрацю. 

Зокрема, були обговорені наступні питання:

  • дефіциту освітньої субвенції;
  • забезпечення громад шкільними автобусами (на період воєнного стану запровадити або мінімально співфінансувати на рівні 5-10%, або повністю коштом держбюджету);
  • будівництва укриттів в освітніх закладах, зокрема коштом держсубвенції чи співфінансування;
  • законодавчих підстав організації змішаного навчання в закладі освіти громади, що має укриття для здобувачів освіти громади з інших закладів;
  • оптимізації освітньої мережі.

Метою підписання меморандуму є сприяння трансформаціям у сферах освіти й науки на рівні територіальних громад.

Заплановано, що сторони співпрацюватимуть задля розвитку освіти та науки в Україні, зокрема для побудови взаємодії між державою та органами місцевого самоврядування. 

Відповідна співпраця має прияти позитивним змінам у сферах наукової та інноваційної діяльності в повній загальній середній, дошкільній, позашкільній, спеціалізованій, професійній (професійно-технічній), фаховій передвищій, вищій, освіті дорослих, зокрема післядипломній освіті.

Окрім того, одним із завдань співпраці є підтримка ініціатив, які спрямовані на розвиток освіти в громадах, зокрема на створення умов для високоякісного освітнього процесу.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
184

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110576

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11634

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17753

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді