У Кабміні схвалили реорганізацію наукових установ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Рішення уряду щодо реорганізації наукових установ, підпорядкованих МОН

Об'єднання наукових установ

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

У Кабінеті Міністрів України затвердили розпорядження, у яких йдеться про реорганізацію двох наукових установ: Інституту фізичної оптики імені О.Г. Влоха Міністерства освіти і науки України та Науково-дослідного інституту українознавства. 

Перший заклад має об'єднати наукові спроможності із Львівським національним університетом імені Івана Франка, другий — Київським національним університетом імені Тараса Шевченка.

Такі рішення були схвалені для того, щоб оптимізувати мережу наукових установ та закладів вищої освіти, поліпшити управління, посилити кадровий потенціал, дослідницьку базу, можливості додаткового залучення конкурсного і позабюджетного фінансування наукової діяльності дослідницьких інституцій. Зокрема такі зміни дадуть можливість університетам посилити дослідницьку складову в освітньому процесі.

Під час здійснення об’єднання закладів у МОН України дотримуються таких основних пріоритетів: 

  • максимального збереження і розвиток наукового потенціалу інститутів, із підтримкою подальшого створення відповідних окремих дослідницьких структурних підрозділів університетів (без права юридичної особи) в установленому законодавством порядку, 
  • збереження їхнього наявного фінансування, кадрового потенціалу, матеріально-технічної бази, 
  • розширення напрямів подальших наукових досліджень.

Окрім того, у січні 2024 року вже було ухвалено рішення про об'єднання Фізико-хімічного інституту захисту навколишнього середовища і людини МОН та НАН України (м. Одеса) та Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, об’єднавчі процеси тривають і в інших регіонах країни. 

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110358

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11594

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17689

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді