Заклади професійно-технічної освіти України матимуть єдину айдентику

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН ініціює створення єдиної айдентики для профтехів — її розробить дизайн-бюро «Spiilka»

Заклади професійно-технічної освіти

Демотивованість учня: ознаки та рекомендації

Однією з основних цілей Міністерства освіти і науки на 2024 рік є зміна іміджу профтехосвіти. Насамперед йдеться про створення єдиної системи дизайну для всіх профтехів країни. За розроблення цієї ініціативи відповідатиме дизайн-бюро «Spiilka».

«Дизайн — це важлива складова будь-якого продукту. Особливо освітнього й особливо для молоді. Айдентика і сайт — це перші точки контакту із закладом освіти, тож вони мають бути сучасними і привабливими. Цього року ми активно оновлюємо майстерні та обладнання профтехів, але для нас дуже важливо, щоб символи цих закладів освіти трансформувалися разом із ними. Більшість логотипів та сайтів, які ви зараз можете побачити, заклади освіти робили власноруч. Цього разу з нами працює команда професіоналів, щоб у результаті новий дизайн мотивував молодь на вибір профтехосвіти та допомагав закладу в його трансформації», — зауважив заступник міністра освіти і науки Дмитро Завгородній.

Заплановано, що проєкт триватиме з лютого до квітня і матиме три ключові етапи: 

  • презентація дизайн-концепту, 
  • розроблення UX- та UI-концепту та дизайну,
  • фінальна презентація брендбуку.

Пізніше брендбук протестують на 10 обраних закладах профтехосвіти та розповсюдять на решту профтехів країни.

«Наше технічне завдання — зробити зручний інструмент, який дозволить профтехам всієї країни адаптувати нову айдентику і масштабувати її. Зробити це безболісно та зрозуміло. Але водночас надати цій айдентиці та системі особливого настрою — сучасної якісної освіти, технологічності, руху створення. Бо те, що існує зараз, — це більше бажання показати на логотипі спеціалізацію профтеху, так ніби логотип — це перше та останнє, що побачать потенційні студенти. Ми хочемо відійти від цього і викручувати цю сміливість у кольорах і формах, але водночас ставитися з повагою до спадщини та знакових елементів», — наголосив дизайн-директор «Spiilka» Володимир Смирнов.

Для того, щоб краще зрозуміти цільову аудиторію проєкту — учнів профтехів, їхніх уподобань та цінностей, команда вже провела глибинні інтерв’ю, дослідила наявні сайти профтехів і поспілкувалася з директорами пілотних закладів, які першими адаптують дизайн.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110323

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11587

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17676

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді