Заклади професійно-технічної освіти України матимуть єдину айдентику

МОН ініціює створення єдиної айдентики для профтехів — її розробить дизайн-бюро «Spiilka»

Заклади професійно-технічної освіти

Демотивованість учня: ознаки та рекомендації

Однією з основних цілей Міністерства освіти і науки на 2024 рік є зміна іміджу профтехосвіти. Насамперед йдеться про створення єдиної системи дизайну для всіх профтехів країни. За розроблення цієї ініціативи відповідатиме дизайн-бюро «Spiilka».

«Дизайн — це важлива складова будь-якого продукту. Особливо освітнього й особливо для молоді. Айдентика і сайт — це перші точки контакту із закладом освіти, тож вони мають бути сучасними і привабливими. Цього року ми активно оновлюємо майстерні та обладнання профтехів, але для нас дуже важливо, щоб символи цих закладів освіти трансформувалися разом із ними. Більшість логотипів та сайтів, які ви зараз можете побачити, заклади освіти робили власноруч. Цього разу з нами працює команда професіоналів, щоб у результаті новий дизайн мотивував молодь на вибір профтехосвіти та допомагав закладу в його трансформації», — зауважив заступник міністра освіти і науки Дмитро Завгородній.

Заплановано, що проєкт триватиме з лютого до квітня і матиме три ключові етапи: 

  • презентація дизайн-концепту, 
  • розроблення UX- та UI-концепту та дизайну,
  • фінальна презентація брендбуку.

Пізніше брендбук протестують на 10 обраних закладах профтехосвіти та розповсюдять на решту профтехів країни.

«Наше технічне завдання — зробити зручний інструмент, який дозволить профтехам всієї країни адаптувати нову айдентику і масштабувати її. Зробити це безболісно та зрозуміло. Але водночас надати цій айдентиці та системі особливого настрою — сучасної якісної освіти, технологічності, руху створення. Бо те, що існує зараз, — це більше бажання показати на логотипі спеціалізацію профтеху, так ніби логотип — це перше та останнє, що побачать потенційні студенти. Ми хочемо відійти від цього і викручувати цю сміливість у кольорах і формах, але водночас ставитися з повагою до спадщини та знакових елементів», — наголосив дизайн-директор «Spiilka» Володимир Смирнов.

Для того, щоб краще зрозуміти цільову аудиторію проєкту — учнів профтехів, їхніх уподобань та цінностей, команда вже провела глибинні інтерв’ю, дослідила наявні сайти профтехів і поспілкувалася з директорами пілотних закладів, які першими адаптують дизайн.

За матеріалами МОН

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

«Щедрик» — українське диво

«Щедрик» на Різдво щороку — традиційна і безсмертна мелодія. «Гімн дзвонів» — так у всьому світі називають найпопулярнішу щедрівку в обробці композитора Миколи Леонтовича. Тож важливо дітям розказати про нього детальніше. Скористайтеся запропонованим конспектом уроку.
15963

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді