МОН співпрацюватиме з профспілками під час модернізації мережі ЗВО

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відбулася зустріч із представниками профспілок щодо модернізації мережі ЗВО

Модернізація мережі ЗВО

Експертиза цінності документів: як провести

30 січня 2024 відбулася зустріч заступника міністра освіти і науки Михайла Винницького та генерального директора директорату фахової передвищої, вищої освіти МОН Олега Шарова з представниками Профспілки працівників освіти і науки України.

У межах зустрічі обговорювалося питання модернізації мережі закладів вищої освіти. До зустрічі долучилися не лише керівники профспілки, але й представники з різних регіонів України.

Михайло Винницький визначив представників профспілок як ключових стейкхолдерів і наголосив на необхідності активного діалогу з ними щодо модернізації закладів вищої освіти.

Зокрема, Олег Шаров виступив із презентацією «Реформування вищої освіти: укрупнення університетів», у якій детально розповів про демографічну ситуацію в країні, стан мережі ЗВО та реальні випадки об’єднання закладів.

Заступник очільника освітнього відомства також повідомив про перспективи викладачів університетів, що приєднують, зазначивши, що студенти продовжать навчання за унікальними галузевими спеціальностями, а гармонізація інших програм триватиме протягом одного семестру після об'єднання. За його словами, важливим є науковий потенціал, збереження якого є пріоритетом при об'єднанні закладів.

Щодо критерію рівня наукової роботи як удосконалення мережі ЗВО Михайло Винницький зауважив, що з січня цього року фінансування галузі повернулося до попередніх принципів. Це означає, що формула розподілення коштів враховує і науковий доробок ЗВО: що більший він, то більше фінансування отримуватиме заклад.

Представники МОН та профспілки погодилися, що важливо спиратися на конструктивний діалог та результативну співпрацю під час модернізації мережі українських закладів вищої освіти.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
53

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110427

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11608

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17710

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді