Центр демократії та верховенства права оприлюднив результати Конкурсу історій «Громадянське суспільство, бізнес та влада – кращі практики співпраці». Одним із переможців став е-порадник «Як створити внутрішню систему забезпечення якості освіти» – спільний проєкт Цифрового видавництва Експертус, Державної служби якості освіти України та Асоціації працівників дошкільної освіти.
Порадник увійшов до Збірника історій, який став логічним результатом Конкурсу. Збірник створили за результатами співпраці проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства України» з Міністерством культури та інформаційної політики України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Національною соціальною сервісною службою України.
Конкурс тривав із 1 серпня до 30 вересня 2023 року. Всього організатори отримали 115 заявок із 21 області України. До Збірника увійшли 37 історій, одна з яких – про наш проєкт, е-порадник «Як створити внутрішню систему забезпечення якості освіти».
Метою нашої спільної зі Службою та Асоціацією ініціативи було допомогти керівникам закладів дошкільної освіти у новій для них справі — створенні, а далі розбудові внутрішньої системи якості освіти у своєму закладі.
Порадник ми опублікували у вільному доступі в е-журналі «Практика управління дошкільним закладом» на початку 2021/2022 навчального року. У вересні 2021 року його презентували на серії вебінарів, у яких взяло участь 10 400 освітян. Уже у 2022-му оновили — доповнили новими порадами, практиками, зразками документів. У 2023 році завдяки підтримці представництва Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ в Україні видано та презентовано друковану версію порадника. Нині він допомагає керівникам і далі розбудовувати, вдосконалювати роботу закладів освіти.
Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
З року в рік у ЗДО створюють низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Тиждень безпеки дитини є важливим для систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Як організувати комплексну роботу із взаємодією всіх учасників освітнього процесу — дізнаємося із статті
Як подбати про безпечне освітнє середовище на території дошкільного закладу влітку, що перевірити до початку літнього оздоровчого періоду та яких вимог безпеки дотримати під час прогулянок з дітьми – читайте у статті
Добігає кінця навчальний рік. Більшість закладів дошкільної освіти продовжують працювати, щоб підтримати батьків у цей важкий час. Які ж завдання стоять перед керівником на час літнього оздоровчого періоду?