У МОН затвердили Дорожню карту використання науки, технологій та інновацій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Схвалено Дорожню карту використання науки, технологій та інновацій для досягнення Цілей сталого розвитку

Розвиток науки та інновацій в Україні

Заяви: як оформлювати та реєструвати

У Міністерстві освіти і науки України спільно з Державною науковою установою «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації» розробили Дорожню карту використання науки, технологій та інновацій для досягнення Цілей сталого розвитку. 22 грудня 2023 року Дорожню карту схвалили на засіданні Колегії МОН України.

Відповідний документ створено за методикою ООН з урахуванням рекомендацій з підготовки дорожніх карт використання науки, технологій та інновацій для досягнення Цілей сталого розвитку. 

Актуальність Дорожньої карти зумовлена викликами, які спричинила військова агресія рф проти України. Під час війни під загрозою опинилася реалізація національних Цілей сталого розвитку. Серед яких головними: 

  • недостатність фінансових ресурсів, 
  • нова демографічна реальність,
  • брак кваліфікованих кадрів та робочої сили для відновлення економіки та реалізації Цілей сталого розвитку.

Мета Дорожньої карти — збільшення внеску системи науки, технологій та інновацій у досягнення національних Цілей сталого розвитку через вирішення закріплених за ними завдань.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11619

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17728

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді