У МОН затвердили Дорожню карту використання науки, технологій та інновацій

Схвалено Дорожню карту використання науки, технологій та інновацій для досягнення Цілей сталого розвитку

Розвиток науки та інновацій в Україні

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

У Міністерстві освіти і науки України спільно з Державною науковою установою «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації» розробили Дорожню карту використання науки, технологій та інновацій для досягнення Цілей сталого розвитку. 22 грудня 2023 року Дорожню карту схвалили на засіданні Колегії МОН України.

Відповідний документ створено за методикою ООН з урахуванням рекомендацій з підготовки дорожніх карт використання науки, технологій та інновацій для досягнення Цілей сталого розвитку. 

Актуальність Дорожньої карти зумовлена викликами, які спричинила військова агресія рф проти України. Під час війни під загрозою опинилася реалізація національних Цілей сталого розвитку. Серед яких головними: 

  • недостатність фінансових ресурсів, 
  • нова демографічна реальність,
  • брак кваліфікованих кадрів та робочої сили для відновлення економіки та реалізації Цілей сталого розвитку.

Мета Дорожньої карти — збільшення внеску системи науки, технологій та інновацій у досягнення національних Цілей сталого розвитку через вирішення закріплених за ними завдань.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4910

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10310

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді