Схвалено Дорожню карту використання науки, технологій та інновацій для досягнення Цілей сталого розвитку

Заяви: як оформлювати та реєструвати
У Міністерстві освіти і науки України спільно з Державною науковою установою «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації» розробили Дорожню карту використання науки, технологій та інновацій для досягнення Цілей сталого розвитку. 22 грудня 2023 року Дорожню карту схвалили на засіданні Колегії МОН України.
Відповідний документ створено за методикою ООН з урахуванням рекомендацій з підготовки дорожніх карт використання науки, технологій та інновацій для досягнення Цілей сталого розвитку.
Практичні рекомендації, щоб швидко опанувати тонкощі організації роботи педагогів над освітніми стартапами вдитячому садку.
Актуальність Дорожньої карти зумовлена викликами, які спричинила військова агресія рф проти України. Під час війни під загрозою опинилася реалізація національних Цілей сталого розвитку. Серед яких головними:
- недостатність фінансових ресурсів,
- нова демографічна реальність,
- брак кваліфікованих кадрів та робочої сили для відновлення економіки та реалізації Цілей сталого розвитку.
Мета Дорожньої карти — збільшення внеску системи науки, технологій та інновацій у досягнення національних Цілей сталого розвитку через вирішення закріплених за ними завдань.
За інформацією МОН
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті