Інфографіка МОН щодо реакції на булінг у школі

У МОН надали законодавче роз’яснення про те як реагувати на булінг

Булінг у закладах освіти

Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад

Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий акцентував на неприпустимості булінгу й поширив законодавче роз’яснення — інфографіку МОН щодо ознак систематичного цькування та протидії йому.

Детальніше ознайомитися із інфографікою МОН можна у прикріпленому документі. 

Матеріал містить наступну корисну інформацію:

  • ознаки та приклади булінгу;
  • до кого звертатися, якщо дитина стала стороною або свідком булінгу;
  • хто зобов’язаний повідомляти й реагувати на булінг у закладі освіти;
  • яка процедура розгляду заяв і звернень про булінг;
  • яким має бути результат розгляду заяв і звернень про булінг;
  • відповідальність за булінг.

«Булінг — це страшно і завжди потребує втручання дорослих, адже ніколи не можна знати наперед, чим саме закінчиться таке цькування для дитини. Так само не можуть лишатися без уваги випадки знущання з педагогів», — акцентував очільник освітнього відомства.

Окрім того, Оксен Лісовий зауважив, що за результатами PISA-2022 в середньому 14,7% українських учнів повідомили, що зазнавали булінгу принаймні кілька разів на місяць, а 7% віднесено до категорії тих, хто часто зазнає булінгу.

Джерело: Фейсбук Оксена Лісового

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10013

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді