У МОН надали законодавче роз’яснення про те як реагувати на булінг

Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий акцентував на неприпустимості булінгу й поширив законодавче роз’яснення — інфографіку МОН щодо ознак систематичного цькування та протидії йому.
Детальніше ознайомитися із інфографікою МОН можна у прикріпленому документі.
Матеріал містить наступну корисну інформацію:
- ознаки та приклади булінгу;
- до кого звертатися, якщо дитина стала стороною або свідком булінгу;
- хто зобов’язаний повідомляти й реагувати на булінг у закладі освіти;
- яка процедура розгляду заяв і звернень про булінг;
- яким має бути результат розгляду заяв і звернень про булінг;
- відповідальність за булінг.
«Булінг — це страшно і завжди потребує втручання дорослих, адже ніколи не можна знати наперед, чим саме закінчиться таке цькування для дитини. Так само не можуть лишатися без уваги випадки знущання з педагогів», — акцентував очільник освітнього відомства.
Окрім того, Оксен Лісовий зауважив, що за результатами PISA-2022 в середньому 14,7% українських учнів повідомили, що зазнавали булінгу принаймні кілька разів на місяць, а 7% віднесено до категорії тих, хто часто зазнає булінгу.
Джерело: Фейсбук Оксена Лісового
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів