Інфографіка МОН щодо реакції на булінг у школі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН надали законодавче роз’яснення про те як реагувати на булінг

Булінг у закладах освіти

Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад

Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий акцентував на неприпустимості булінгу й поширив законодавче роз’яснення — інфографіку МОН щодо ознак систематичного цькування та протидії йому.

Детальніше ознайомитися із інфографікою МОН можна у прикріпленому документі. 

Матеріал містить наступну корисну інформацію:

  • ознаки та приклади булінгу;
  • до кого звертатися, якщо дитина стала стороною або свідком булінгу;
  • хто зобов’язаний повідомляти й реагувати на булінг у закладі освіти;
  • яка процедура розгляду заяв і звернень про булінг;
  • яким має бути результат розгляду заяв і звернень про булінг;
  • відповідальність за булінг.

«Булінг — це страшно і завжди потребує втручання дорослих, адже ніколи не можна знати наперед, чим саме закінчиться таке цькування для дитини. Так само не можуть лишатися без уваги випадки знущання з педагогів», — акцентував очільник освітнього відомства.

Окрім того, Оксен Лісовий зауважив, що за результатами PISA-2022 в середньому 14,7% українських учнів повідомили, що зазнавали булінгу принаймні кілька разів на місяць, а 7% віднесено до категорії тих, хто часто зазнає булінгу.

Джерело: Фейсбук Оксена Лісового

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
192

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110596

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11637

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17763

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді