Діти не повинні страждати від призупинення навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет розповів про очікування підтримки української освіти та науки від міжнародних партнерів

Діти не повинні страждати від призупинення навчання

15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

В ефірі телевізійного марафону «Єдині новини» Сергій Шкарлет розповів про очікування підтримки української освіти та науки від міжнародних партнерів, зокрема діджиталізації та цифровізації.

«Діджиталізація є тим каталізатором швидких перемог в освіті, що творять дива. Ковід нас багато чого навчив, під час війни завдяки діджиталізації ми змогли відновити освітній процес і крокувати далі. Під час Світового освітнього форуму 2022 з Генеральним директором Microsoft Education у Європі, Близькому Сході та Африці Марком Істом ми говорили про можливості додаткової підтримки освіти в воєнний і післявоєнний час, а також про відновлення та побудову нової системи освіти. Зокрема, мова йшла про цифровий освітній паспорт кожного українця. Це спеціалізована платформа, що дозволить нам певним чином систематизувати всю інформацію про дитину, а також надасть можливість роботодавцям обирати найкращі здібності та здобутки кожного з наших громадян», – заявив Сергій Шкарлет.

Бюджет держави наразі спрямований на перемогу та забезпечення ЗСУ, однак робиться все можливе, щоб жодна дитина не страждала від зупинки чи призупинення освітнього процесу, а також від нестачі певного обладнання та технологій для розвитку освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
153

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11619

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17728

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді