10 тисячам учителів у 48 територіальних громадах не виплатили зарплату за квітень

Таку інформацію повідомив міністр освіти Сергій Шкарлет.
За словами міністра, у 48 територіальних громадах, де працюють приблизно 10 тисяч педагогів, не виплачена зарплатня за квітень.
«Чому це відбувається? Тому що в Міністерстві освіти немає прямого менеджменту до кожної школи. А саме школами опікуються місцеві органи влади або засновники їх. І в цій частині ненарахування заробітної плати буде, тобто невиплата заробітної плати полягає в тому, що , наприклад, немає керівника, який має цифровий підпис або печатку і який може сформувати реєстр для виплати зарплат», – пояснив Сергій Шкарлет.
Водночас, Міністерство освіти намагається вирішити це питання з головами військових адміністрацій.
МОН розʼяснило, як зараховувати дітей до закладів освіти в умовах воєнного стану.
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти