Спецкласи матимуть корекційну спрямованість та забезпечуватиме засвоєння освітньої програми

Ігри-знайомства для дітей
МОН пропонує для громадського обговорення «Порядок утворення та умов функціонування спеціальних класів у закладах загальної середньої освіти».
Порядок має унормувати новий підхід до формування спеціальних класів для забезпечення права на освіту осіб з особливими освітніми потребами поряд з домом та права обрання батьками закладів освіти та форм навчання.
Так, проєктом передбачено спеціальний клас, що має бути утворений керівником закладу освіти за умови наявності не менше п'яти письмових заяв про зарахування до закладу освіти для класів з граничною наповнюваністю більше 10 учнів або більше 50% від граничної наповнюваності інших класів.
Гранична наповнюваність спецкласів залежно від категорії особливих освітніх потреб чи труднощів та рівня підтримки, який рекомендований таким дітям, складатиме від 8 до 15 осіб.
До одного класу зможуть зараховуватися учні різного віку за умови, якщо їх різниця у віці становить не більше двох років.
Освітній процес у носитиме корекційну спрямованість та забезпечуватиме опанування державних стандартів повної загальної середньої освіти й засвоєння освітньої програми, розвиток здібностей та подальшу соціалізацію учнів.
Зауваження та пропозиції – до 29 травня 2022 року на електронну адресу: [email protected], [email protected].
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.