Відновлення казначейського обслуговування на ТОТ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН дали алгоритми дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства

Відновлення казначейського обслуговування на ТОТ

Трудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ

У Міністерстві освіти розробили алгоритми дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства у разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності посадових осіб із правом підпису фінансових документів або відсутності ключів електронного цифрового підпису.

У разі відсутності посадових осіб із правом першого / другого підпису фінансових документів необхідно призначити нових посадових осіб (керівник, бухгалтер).

Якщо немає ключів електронного цифрового підпису, необхідно створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію.

Алгоритми від МОН передбачають звернення до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надання необхідних документів.

Також після цього необхідно згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.

Потім – налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» та відновлення роботи.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
202

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54122

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
683

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110901

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді