Як розробляти й впроваджувати освітні програми: роз’яснює МОН

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як розробляти й впроваджувати освітні програми: роз’яснює МОН

Освітні програми розробляйте на основі відповідної типової освітньої програми або освітніх програм, які:

  • розробили суб’єкти освітньої діяльності, наукові установи, фізичні чи юрособи;
  • затвердив центральний орган виконавчої влади із забезпечення якості освіти відповідно до вимог Закону про повну загальну середню освіту.

Державна Служба якості освіти не затверджує:

  • типові освітні програми;
  • освітні програми закладів освіти, розроблені на основі типових освітніх програм;
  • освітні програми, затверджені закладами освіти після інституційного аудиту, що засвідчив високий рівень їхньої освітньої діяльності та внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Освітню програму, розроблену не на основі типової освітньої програми, має затвердити Служба.

До Служби подайте освітні програми, складниками якої є навчальні програми, які:

  • розроблені не на основі модельних навчальних програм;
  • мають гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі».

Гриф надають предметні (галузеві) експертні комісії на підставі експертних висновків комплексної експертизи (далі — експертиза). Експертиза включає науково-методичну, психолого-педагогічну та антидискримінаційну складову.

Навчальну програму розглядають на засіданнях кількох Комісій, якщо вона охоплює компетенції різних рівнів, галузей освіти та/або потребує кілька предметних (галузевих) експертиз. На підставі позитивних експертних висновків Комісій надають лише один гриф.

Щоб отримати гриф для навчальних програм, подайте до Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» документи відповідно до пунктів 1 і 2 розділу III Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам, затвердженого наказом МОН від 20.07.2020 № 931 (зі змінами) на адресу: вулиця Василя Липківського, 36, м. Київ, 03035 або е-mail: [email protected].

Джерело: новина журналу Практика управління закладом освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81630

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76207

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53172

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19077

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
130952

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді