В Уряді обговорили безпеку в закладах освіти, зокрема забезпечення шкіл і дитсадків укриттями.

Вимоги пожежної безпеки: чекліст
Таку інформацію повідомив прем’єр-міністр Денис Шмигаль у Фейсбуці.
«Цьогоріч Уряд виділив загалом 1,5 млрд грн субвенції на ці потреби. Наступного року передбачаємо на укриття 2,5 млрд грн», - зазначено у повідомленні.
«Маємо максимально забезпечити комфортні та безпечні умови для навчання дітей. Насамперед у прифронтових областях, аби якнайбільше учнів могли навчатися очно», - зауважив очільник Уряду.
Крім того, він зазначив, що під час засідання обговорили організацію безпечного середовища в освітніх закладах. Та повідомив, що цього року затвердили відповідну Концепцію безпеки закладів освіти.
Прем’єр-міністр доручив Міністерству освіти і науки, Мінінфраструктури, Мінфіну спільно з обласними військовими адміністраціями забезпечити реалізацію проєктів будівництва й реконструкції укриттів у закладах освіти за рахунок відповідної субвенції з держбюджету.
Джерело: Фейсбук-сторінка Дениса Шмигаля
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Нова редакція Порядку конкурсного відбору підручників запрацює з 1 вересня 2025 року. Розповідаємо про ключові зміни та їхній вплив на роботу шкіл.
Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля