Кампанія з підтримки осиротілих дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Дитина не сама» - це кампанія, яка покликана допомогти дітям, що залишилися без піклування дорослих

Кампанія з підтримки осиротілих дітей

Ігри-знайомства для дітей

В Україні розпочалася кампанія «Дитина не сама», покликана допомогти дітям, які залишилися без піклування дорослих.

Таку інформацію повідомили в Офісі Президента.

Метою загальнонаціональної інформаційної кампанії «Дитина не сама: інструкція з турботи» є привернення уваги суспільства до порушення прав дітей під час війни та надання вичерпної інформації, як розв’язувати ці проблеми.

Йдеться про права дітей, які через війну залишилися без піклування батьків та потребують турботи й тимчасового дому.

Кампанія доноситиме інформацію про те, як правильно підтримувати й захищати права дітей, котрі залишилися без батьківського піклування, а також надасть інструкції з тимчасового влаштування дітей у сім’ї.

За словами міністра соціальної політики України Марини Лазебної, кількість дітей, які залишилися без батьківського піклування та перебувають у небезпеці, зростає.

«Насамперед це діти з регіонів, у яких відбуваються активні бойові дії, бомбардування житлових кварталів. Чат-бот @dytyna_ne_sama_bot («Дитина не сама») є інструментом для дорослих, завдяки якому можна допомогти дитині, яка загубилася, залишилася без батьківського піклування, тимчасово прихистити її у своїй сім'ї», – зауважила Марина Лазебна.

У чаті містяться інструкції для тих, хто загубив або знайшов дитину.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
234

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54153

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110946

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді