Національний мультипредметний тест з історії України: з чого буде складатися

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Український центр оцінювання якості освіти розповів, з чого складатиметься блок національного мультипредметного тесту з історії України.

Національний мультипредметний тест з історії України: з чого буде складатися

Як завершити 2021/2022 навчальний рік

Усього у тесті буде 20 завдань. Серед них:

  • 15 завдань з вибором однієї правильної відповіді з чотирьох варіантів;
  • 5 завдань на встановлення відповідності — потрібно встановити по 4 «логічні пари».

Зміст тестових завдань ЗНО з історії України присвятять матеріалу, який учні вивчали нещодавно: у 10–11-х класах, адже його легше пригадати й повторити.

Пробний онлайн-мультитест ЗНО планують провести у червні

Значна кількість тем присвячена:

  • боротьбі за відновлення української державності у XX столітті;
  • історії українських військових формувань та їх участі у воєнних подіях того ж періоду;
  • долі духовно-культурного та літературно-мистецького покоління.

Велику увагу приділять участі українців у Другій світовій війні, у визволенні країн Європи. Але особливий акцент зроблено на найважливішому здобутку українців — проголошенні і становленні держави Україна, творенні нової незалежної України.

У блоці також будуть завдання, що стосуються історії України періоду 1914 р. — початку XXI століття.

Примітка. Складено відповідно до листа МОН Щодо включення матеріалів з історії України до Національного мультипредметного тесту № 3/724-22 від 15.04.2022.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
281

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54199

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
754

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111046

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді