Відбулася конференція щодо втілення стратегії гендерної рівності в освіті

В Україні пройшла практична конференція, яку присвятили імплементації Стратегії гендерної рівності в освіті.

Відбулася конференція щодо втілення стратегії гендерної рівності в освіті

Сексизм ушколі: як недопускати

Про це повідомили на сайті Міністерства освіти і науки України.

Учасники конференції обговорили шляхи подолання гендерних стереотипів, які формують у закладах освіти.

Захід мав на меті насамперед переглянути і підсилити прогрес в імплементації Стратегії гендерної рівності за допомогою презентації національних перспективних гендерно чутливих освітніх практик та зарубіжного досвіду у цій сфері.

У конференції взяла участь перша леді Олена Зеленська, а також представники Міністерства освіти і науки України, Офісу віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, Офісу Апарату урядової уповноваженої з питань гендерної політики за підтримки UNFPA, Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні та Посольства Швеції. На конференцію також було запрошено освітянство, зокрема керівництво обласних та міських департаментів/управлінь у сфері освіти і науки, громадські організації, представниці/-ки міжнародних та донорських організацій.

За словами першої леді, експерти, які останніми проводили дослідження в межах антидискримінаційної експертизи, виявили, приміром, що у шкільних підручниках немає зображень людей із інвалідністю. Це при тому, що понад 60 тисяч українців через поранення звернуться за протезуванням.

В освітніх матеріалах завжди змальована лише повна родина, тоді як насправді 40% дітей живуть у неповних.

Також, як зауважила Олена Зеленська, у суспільстві досі є думка, що гендер – це «щось про жінок», тоді як насправці це поняття стосується всіх – кожної людини, її майбутнього та перспектив. Адже ідеться про рівність у цілому – у можливостях і самореалізації, зокрема й у навчанні.

«Кожен із нас, дорослих, пам’ятає, що на уроках праці дівчатка шили й готували, а хлопчики майстрували. Але завжди були хлопчики, які хотіли навчитися готувати, і завжди були дівчатка, яким хотілося взяти до рук не лише кухонне приладдя, бо це і цікаво, і корисно. Але такої можливості не було роками», – наголосила перша леді.

«З огляду на те, що питання гендеру все ще гаряче дискутується в нашому суспільстві, ми як міністерство вирішили на власному прикладі показати, що гендерна рівність — це не про гасла, а про необхідну політику й важливі практичні кроки. Ці кроки роблять нашу освіту більш доступною, більш сучасною, забезпечують рівні можливості й максимальний розвиток для всіх учасників освітнього процесу — від учнівства до викладацького складу та керівництва закладів освіти», — зауважив Оксен Лісовий, міністр освіти і науки України.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230327

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14824

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді