Міністр розповів про навчання в умовах війни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет розповів про початок четвертого тижня навчання в умовах воєнного стану

Міністр розповів про навчання в умовах війни

Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад

«За даними департаментів освіти і науки обласних військових адміністрацій, у 13 областях усі ЗЗСО продовжують освітній процес дистанційно. В одній області частково організовано дистанційне, змішане та очне навчання. У школах 4 областях частково дистанційний процес або канікули. У школах 5 областей частково організовано дистанційний процес, канікули, в деяких заняття призупинено. В одній області, де безпекова ситуація залишається напруженою, освітній процес призупинено. По одній області інформація відсутня через бойові дії в регіоні», – зазначив Сергій Шкарлет.

Як зазначають у відомстві, до навчання повернулися понад 3,3 млн учнів.

Також міністр нагадав, що тимчасово внутрішньо переміщені діти мають можливість долучитися до навчання в школі за місцем тимчасового проживання.

Крім того, міністр розповів про ситуацію в закладах дошкільної освіти: у 8 областях садочки частково використовують елементи дистанційного навчання в роботі з вихованцями та батьками, а деякі ЗДО працюють у звичному форматі.

У 3 областях деякі садочки використовують елементи дистанційного навчання, а також створюють чергові групи навчання у ЗДО.

У решті областей наразі освітній процес не відбувається.

Джерело: офіційний сайт МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
258

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110988

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді