Кабмін затвердив порядок розподілу коштів на модернізацію їдалень

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В уряді роз’яснили як розподілятиметься освітня субвенція та які критерії для отримання коштів на модернізацію їдальні

Субвенція на оновлення їдалень у закладах освіти

Держбюджет-2022: основ­ні показникиКабінет Міністрів України затвердив порядок надання субвенції на модернізацію їдалень закладів загальної середньої освіти.

Постанову з відповідним змістом ухвалив уряд під час засідання 16 лютого.

Таким чином, у Держбюджеті на модернізацію їдалень у 2022 році передбачено 1,5 мільярдів гривень. Субвенція між областями та м. Києвом розподіляється пропорційно до площі регіону та кількості учнів у закладах освіти із рівною вагою обох цих чинників.

Згідно з умовами порядку розподілу субвенції, кошти можуть отримати проєкти з певною чисельністю учнів:

  • в обласних центрах — не менше 400 учнів на заклад освіти;
  • у населених пунктах зі статусом гірських та розташованих на лінії зіткнення — не менше 100 учнів на заклад освіти;
  • в інших населених пунктах та в управлінні обласних рад — не менше 200 осіб (без урахування учнів у філіях).

Кабмін затвердив порядок розподілу коштів на модернізацію їдалень
Ніна Омельяненкошеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта
З 1 вересня діють нові норми й порядок організації харчування у зак­ладах освіти. Заклади намагаються по максимуму забезпечити виконання затверджених вимог до організації харчування та зміни меню. Тому в директорів виникає багато запитань: яке меню використовувати, як його скласти, де взяти нові технологічні карти й побачити збірники рецептур страв, як розраховувати норми харчових продуктів тощо. Ці й інші питання роз’яснила Тетяна Скапа, державний експерт МОЗ

Реалізація проєктів передбачає співфінансування проєктів від бюджетів місцевих громад:

  • у обласних центрах та в управлінні обласних рад — не менше 30% вартості;
  • у населених пунктах зі статусом гірських та розташованих на лінії зіткнення — не менше 5%;
  • у інших міських ТГ — не менше 20%;
  • у інших сільських (селищних) ТГ — не менше 10%.

Окрім того, громади не зможуть витратити на співфінансування залишки торішньої субвенції. Строки реалізації проєктів ремонтів та реконструкцій можуть бути не більше одного року. Вони обов’язково мають враховувати потреби маломобільних осіб.

ОДА та КМДА мають подати до Мінрегіонбуду пропозиції з переліком проєктів не пізніше 19 березня. Вони мають надати перевагу проєктам опорних закладів та тим, які зможуть доставляти готові страви до інших шкіл.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
70

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282620

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
172

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді