Кабмін затвердив порядок розподілу коштів на модернізацію їдалень

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В уряді роз’яснили як розподілятиметься освітня субвенція та які критерії для отримання коштів на модернізацію їдальні

Субвенція на оновлення їдалень у закладах освіти

Держбюджет-2022: основ­ні показникиКабінет Міністрів України затвердив порядок надання субвенції на модернізацію їдалень закладів загальної середньої освіти.

Постанову з відповідним змістом ухвалив уряд під час засідання 16 лютого.

Таким чином, у Держбюджеті на модернізацію їдалень у 2022 році передбачено 1,5 мільярдів гривень. Субвенція між областями та м. Києвом розподіляється пропорційно до площі регіону та кількості учнів у закладах освіти із рівною вагою обох цих чинників.

Згідно з умовами порядку розподілу субвенції, кошти можуть отримати проєкти з певною чисельністю учнів:

  • в обласних центрах — не менше 400 учнів на заклад освіти;
  • у населених пунктах зі статусом гірських та розташованих на лінії зіткнення — не менше 100 учнів на заклад освіти;
  • в інших населених пунктах та в управлінні обласних рад — не менше 200 осіб (без урахування учнів у філіях).

Кабмін затвердив порядок розподілу коштів на модернізацію їдалень
Ніна Омельяненкошеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта
З 1 вересня діють нові норми й порядок організації харчування у зак­ладах освіти. Заклади намагаються по максимуму забезпечити виконання затверджених вимог до організації харчування та зміни меню. Тому в директорів виникає багато запитань: яке меню використовувати, як його скласти, де взяти нові технологічні карти й побачити збірники рецептур страв, як розраховувати норми харчових продуктів тощо. Ці й інші питання роз’яснила Тетяна Скапа, державний експерт МОЗ

Реалізація проєктів передбачає співфінансування проєктів від бюджетів місцевих громад:

  • у обласних центрах та в управлінні обласних рад — не менше 30% вартості;
  • у населених пунктах зі статусом гірських та розташованих на лінії зіткнення — не менше 5%;
  • у інших міських ТГ — не менше 20%;
  • у інших сільських (селищних) ТГ — не менше 10%.

Окрім того, громади не зможуть витратити на співфінансування залишки торішньої субвенції. Строки реалізації проєктів ремонтів та реконструкцій можуть бути не більше одного року. Вони обов’язково мають враховувати потреби маломобільних осіб.

ОДА та КМДА мають подати до Мінрегіонбуду пропозиції з переліком проєктів не пізніше 19 березня. Вони мають надати перевагу проєктам опорних закладів та тим, які зможуть доставляти готові страви до інших шкіл.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110344

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47325

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11593

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді