МОН та The LEGO Foundation підписали меморандум про співпрацю

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН продовжує співпрацю із The LEGO Foundation

Співпраця МОН з міжнародними організаціями

Ігри-знайомства для дітей

13 жовтня міністр освіти і науки Оксен Лісовий провів зустріч з головною виконавчою директоркою The LEGO Foundation Сісель Марі Крістенсен, під час якої обидві сторони підписали меморандум про взаєморозуміння. 

Таким чином стороно продовжують співпрацю до кінця 2024 року та разом працюватимуть над упровадженням ігрового та діяльнісного підходів в освіті, а також над відновленням, відбудовою та розбудовою української освіти.

Відповідне партнерство має декілька провідних напрямів співробітництва: 

  • Продовження співпраці у дошкільній освіті, тобто розширення проєкту «Сприяння освіті» до 400 закладів дошкільної освіти. 
  • Підтримка реформи Нової української школи передбачатиме фінансове забезпечення програми підвищення кваліфікації «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» для всіх учителів початкової школи упродовж 2023-2024 н. р. з боку The LEGO Foundation, а також матеріально-технічне забезпечення для шкіл.
  • Розширення співпраці із закладами вищої та післядипломної педагогічної освіти: у програми професійного розвитку та освітні програми майбутніх вихователів і вчителів початкової школи імплементуватимуть навчальні дисципліни та модулі з ігрових та діяльнісних методів навчання. 

Також, реалізовуватимуться проєкти, що спрямовані на відновлення та підтримку освіти України. Зокрема, такі програми психосоціальної підтримки та соціально-емоційного навчання, як шведська програма «Peppy Pals» для дошкільнят та SEL Kernels лабораторії екологічних підходів до соціально-емоційного навчання (EASEL) Гарвардської вищої школи освіти для початкової та базової школи.

Окрім того, організація The LEGO Foundation допомагатиме в розвитку інклюзивної освіти через проєкт «Braille Bricks», що впроваджується для дітей з порушеннями зору. Будуть створені центри гри, навчання та додаткові місця у закладах дошкільної освіти у Румунії та Республіці Молдова, щоб підтримати українських дітей, які вимушено перебувають там через повномасштабне вторгнення. 

Підписаний меморандум про співпрацю підсилить розвиток дошкільної, шкільної, а також вищої та післядипломної освіти в Україні.

Джерело МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110338

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11590

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17682

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді