Питання організації харчування учнів багатоаспектне. Попри те що на сторінках журналу вже було чимало відповідних публікацій, нові теми виникають знову і знову. Розглянемо їх у цьому тематичному номері журналу.
У серпні-вересні цього року набудуть чинності нові редакції документів щодо безпечності та якості продуктів харчування. Тож щоб актуалізувати знання вимог нормативних документів, ознайомтеся з публікацією у рубриці «Моніторинг законодавства». А для самоперевірки ваших знань скористайтеся тестовими завданнями.
Цей випуск журналу буде незамінним помічником керівника навчального закладу, оскільки він містить найнеобхіднішу інформацію, зокрема щодо використання освітньої субвенції на харчування учнів, контролю за організацією їхнього харчування, закупівлі якісних продуктів харчування.
Корисним він також буде для працівників, які відповідають за організацію харчування дітей, та причетні до цієї діяльності. Адже на його сторінках — рекомендації щодо організації раціонального харчування учнів, оформлення меню-вимоги на видачу продуктів харчування, визначення хімічного складу та енергетичної цінності харчового продукту та ін.
Уперше на сторінках журналу публікація практичного психолога щодо діагностування порушень харчової поведінки дітей та їх виправлення. Це актуально, адже до керівників частенько звертаються батьки, незадоволені харчування своїх дітей. З’ясувати, причиною цих звернень є смак страв чи наявність в учня певного порушення харчової поведінки, допоможуть надані в публікації рекомендації. Тож завітайте до нової рубрики «Забезпечуємо психологічний комфорт».
Попереду багато цікавого, зокрема, у липневому номері журналу розглядатимемо питання охорони праці працівників навчального закладу. Тож залишайтеся з нами!
Докладніше про все це та багато іншого — на сторінках журналу «Практика управління закладом освіти» № 06/2015.