IT-фахівці компенсують брак кваліфікованих вчителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Мінцифри пропонує залучити IT-фахівців, щоб підвищити якість навчання школярів математики та інформатики

Rozporiadok

Правила внутрішнього розпорядку: як скласти

Міністерство цифрової трансформації рекомендує підвищити якість викладання математики та інформатики у школах через залучення IT-спеціалістів.

Відповідна ініціатива стане можливою через набрання чинності Положення про педагогічну інтернатуру, завдяки якому IT-спеціалісти без досвіду викладання зможуть пройти інтернатуру в школі під наглядом досвідченого педагога.

«Упродовж року фахівець може сформувати та розвинути необхідні навички для навчання дітей та отримати можливість викладати у школі», – наголошують у відомстві.

У Міністерстві цифрової трансформації додають, що під час розробки Дорожньої карти реформування ІТ-освіти було виявлено, що в Україні недостатньо кваліфікованих вчителів із математики та інформатики. Це призводить до зниження загальної якості математичної та STEM-освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
163

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54095

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
655

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110861

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді