Позашкілля має підтримувати психоемоційний стан дітей та їх родин

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час війни заклади позашкільної освіти мають посилювати життєстійкість дітей та їхніх родин, — Ірина Верещук

Місія позашкільної освіти під час війни

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

В умовах війни заклади позашкільної освіти мають посилювати життєстійкість дітей та їхніх родин. 

Таку інформацію зазначила віце-прем'єр-міністр і міністерка з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій Ірина Верещук під час офіційного відкриття Всеукраїнського форуму «Позашкільна освіта 2023: виклики та рішення».

Ця подія була присвячена Дню позашкілля, який щорічно відзначається 25 вересня. Свято покликане привернути увагу до реалізації прав дітей на позашкільну освіту.

До Всеукраїнського форуму доєдналися представники Уряду, народні депутати, освітяни та науковці. Зокрема долучився Міністр освіти і науки Оксен Лісовий.

Під час своєї промови віце-прем’єр-міністр акцентувала на те, як важливо напрацювати методику правильного функціонування психосоціальної підтримки дітей на місцях. 

За словами Ірини Верещук, освітянам варто об’єднати зусилля на рівні регіонів і громад, аби впливати на ухвалення рішень.

Окрім того, вона зауважила, що при кожній ОВА функціонують Координаційні центри підтримки цивільного населення. На думку очільниці Мінреінтеграції, до таких центрів мають входити керівники Державних центрів позашкільної освіти.

«В умовах війни позашкілля набуло особливого значення. Тому я щиро дякую усім, хто, незважаючи ні на що, продовжує дбати про освіту та виховання наших дітей», — підкреслила Ірина Верещук.

Джерело КМУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110338

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11590

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17682

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді