Українські школи отримують доступ до резервних джерел електроенергії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України підписало меморандум про співпрацю з Energy Act For Ukraine Foundation

Резервні джерела енергії в школах

Стратегії успішної комунікації керівника

Наприкінці серпня 2023 року Міністерство освіти і науки України і фонд «Energy Act For Ukraine» підписали меморандум, в якому домовилися про співпрацю щодо зміцнення енергетичної незалежності закладів загальної середньої освіти в Україні.

Учасники відповідної угоди мають сприяти реалізації та підтримувати кампанію «100 сонячних шкіл», яку започаткував фонд «Energy Act For Ukraine». Мета цієї кампанії — посилити енергетичну незалежність закладів освіти на території України через забезпечення їм доступу до резервних джерел генерації та накопичення електроенергії на основі відновлюваних джерел енергії.

Зокрема, фонд «Energy Act For Ukraine» вибере заклади загальної середньої освіти державної (комунальної) форми власності для участі в кампанії «100 сонячних шкіл» відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України та департаментів освіти і науки обласних військових адміністрацій.

Наразі організація «Energy Act For Ukraine» реалізувала два проєкти — це Ірпінський академічний ліцей «Мрія», у якому побудували гібридну сонячну станцію потужністю 20 кВт-год і систему збереження місткістю 40 кВт-год. Та Чернігівська загальноосвітня школа І-III ступенів №3, у якій установили гібридну сонячну станцію потужністю 20 кВт-год і систему збереження місткістю 42 кВт-год. Саме така потужність дозволяє забезпечити до 40% споживання школою електроенергії та перекрити блекаут до 4-5 год.

«Реконструкція України відбувається вже сьогодні, і ми маємо відбудовувати Україну, дотримуючись принципів взаємодопомоги, прозорості і недискримінації. Наша ефективна співпраця з МОН під час війни є доказом такого нового підходу. І я сподіваюся, що далі ми будемо робити сонячні проєкти для закладів освіти тільки краще, більше і пліч-о-пліч», — зауважила засновниця та генеральна директорка фонду «Energy Act For Ukraine» Юліана Оніщук.

Впровадження таких проєктів за підтримки МОН дозволить фонду «Energy Act For Ukraine» посилити енергетичну незалежність українських закладів освіти, та створити сприятливі умови для навчання навіть в умовах війни.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4235

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
99074

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22555

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді