Методичні рекомендації МОН: учителям не варто перевантажувати учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН зазначають, що великі обсяги та надмірна складність завдань не сприяють якості навчання

Навчальне навантаження учнів

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

У Міністерстві освіти та науки радять вчителям подбати про адекватні навчальні навантаження для дітей.

Така інформація зазначена в рекомендаціях Міносвіти щодо навчального навантаження та вибору форм і методів навчання, наданих освітянам на початку навчального року.

Як зауважують у міністерстві, великі обсяги матеріалу, надмірна складність завдань не сприяють якості навчання.

«Подавайте інформацію дозовано: мозок не може запам’ятати все відразу, бажано повертатися до матеріалу знову й знову — у щораз нових контекстах», — наголошують в освітньому відомстві.

Зокрема, у МОН підкреслили необхідність мінімізації домашніх завдань та самостійних (контрольних) робіт.

Таким чином, тривалість виконання завдань для самопідготовки учнів у позанавчальний час не має перевищувати 1 години у 3–5 класах; 1,5 години у 6–9 класах; 2 години у 10–11(12) класах. Учням 1–2 класів не рекомендовано давати такі завдання.

«Дозвольте собі гнучкість у плануванні та модифікації навчальної діяльності. Тема, що зазвичай потребує одного уроку, щоб викладати в класі, імовірно, під час дистанційного навчання забере вдвічі більше ресурсу. В умовах війни (сигнал «Повітряна тривога» й перехід у сховище, стресові ситуації тощо) це забере ще більше часу», — зазначається в документі рекомендацій Міністерства освіти та науки.

Джерело МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110383

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11599

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17693

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді