МОН рекомендує закладам професійної освіти створювати центри кар’єри
        
        
            
Зменшувати надбавку через відмову від вакцинації - неправомірно
МОН рекомендує закладам професійної освіти створювати центри кар’єри, які сприятимуть працевлаштуванню випускників.
Центри кар’єри допомагатимуть молоді знайти першу роботу, а також адаптувати знання та вміння до потреб ринку праці.
«Центри мають допомогти учням не тільки знайти свою майбутню роботу, але й підготуватись до початку кар’єрного шляху. Однак осередки зможуть досягти мети лише за міцної співпраці закладів професійної освіти з роботодавцями та місцевою владою. Ми закликаємо місцевих управлінців і бізнес проявляти ініціативу та долучатись до розвитку центрів кар’єри», – зазначив Ігор Гарбарук, заступника міністра освіти. 
Функціями центрів кар’єри є організація та проведення консультування учнів і випускників профтехів, розвиток підприємницької ініціативи, інформування молоді про основні тенденції ринку праці та вимоги роботодавців. 
МОН роз’яснило, як організувати діяльність школи в 2021/2022 навчальному році. Редакція підготувала для вас корисну таблицю.
 
            
         
        
            
                            
                    
                    Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
                    
                
                                            
                    
                    В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
                    
                
                                            
                    
                    У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли  проходить кожен етап сертифікації
                    
                
                                            
                    
                    Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
                    
                
                                            
                    
                    Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини