Міністерство економіки затвердило професійні стандарти «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти» та «Вихователь закладу дошкільної освіти»
Самооцінювання освітнього й управлінського процесів: взяти до уваги
Таку інформацію повідомили на сайті Міністерства освіти і науки.
Відповідно до стандарту, професійна діяльність керівника передбачає управлінську, організаційну та іншу діяльність, встановлену трудовим договором чи посадовою інструкцією. Керівник безпосередньо підпорядковується засновнику чи уповноваженому ним органу.
Вперше призначений керівник дитячого садка має пройти підвищення кваліфікації не пізніше двох перших років роботи.
Стандарт «Вихователь закладу дошкільної освіти» визначає, що основна мета роботи вихователя - це організація навчання, виховання та розвитку вихованців через формування ключових компетентностей. Вихователь безпосередньо підпорядковується керівнику закладу дошкільної освіти, а також керівнику структурного підрозділу закладу освіти (у разі його наявності).
Стандарт передбачає обов’язкове підвищення кваліфікації вихователям не рідше ніж раз на 5 років із загальним обсягом не менш 120 годин.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Традиційні та нетрадиційні батьківські збори в дитячому садку: чим відрізняються, які загальні правила, як підготувати та провести.
Новий Закон України «Про дошкільну освіту» вступив у дію 01 січня 2025 року. Розглянемо його основні нововведення, структуру, а також з’ясуємо нові типи організації освітньої діяльності