Міністерство економіки затвердило професійні стандарти «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти» та «Вихователь закладу дошкільної освіти»
Самооцінювання освітнього й управлінського процесів: взяти до уваги
Таку інформацію повідомили на сайті Міністерства освіти і науки.
Відповідно до стандарту, професійна діяльність керівника передбачає управлінську, організаційну та іншу діяльність, встановлену трудовим договором чи посадовою інструкцією. Керівник безпосередньо підпорядковується засновнику чи уповноваженому ним органу.
Вперше призначений керівник дитячого садка має пройти підвищення кваліфікації не пізніше двох перших років роботи.
Стандарт «Вихователь закладу дошкільної освіти» визначає, що основна мета роботи вихователя - це організація навчання, виховання та розвитку вихованців через формування ключових компетентностей. Вихователь безпосередньо підпорядковується керівнику закладу дошкільної освіти, а також керівнику структурного підрозділу закладу освіти (у разі його наявності).
Стандарт передбачає обов’язкове підвищення кваліфікації вихователям не рідше ніж раз на 5 років із загальним обсягом не менш 120 годин.
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків