Українські педагоги можуть стати тренерами-фасилітаторами

ЮНЕСКО запрошує вчителів стати тренерами-фасилітаторами

Цифровізація освітнього процесу

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Українських педагогів запрошують стати тренерами-фасилітаторами, які допомагатимуть вчителям ефективно проходити курси з диджитал-педагогіки та сприятимуть впровадженню цифрових технологій у навчання. Робота тренерів-фасилітаторів буде оплачуватися.

Для того, щоб узяти участь у відборі, треба до 7 серпня 2023 року заповнити Google-форму за посиланням. Далі на учасників чекають співбесіди.

Умови для участі педагогів у цьому проєкті:

  • мають мінімум 4 роки педагогічного стажу;
  • мають знання та досвід використання цифрових інструментів чи організації дистанційного навчання в обраній галузі (мінімум 2 роки);
  • мають навички та досвід роботи в якості тренера та/чи фасилітатора;
  • мають гарні комунікаційні та аналітичні навички;
  • хочуть долучитися до ефективного впровадження цифрових технологій у навчальний процес;
  • готові пройти навчання в серпні-вересні 2023 року;
  • готові працювати близько 10 годин на тиждень впродовж жовтня 2023 - березня 2024.

Окрім того, тренера-фасилітатори матимуть наступні обов’язки:

  • фасилітація підгрупи/спільноти у Facebook за професійним фахом;
  • забезпечення змістовних обговорень тем курсу, новин та нагальних проблем для розвитку цифрової компетентності вчителів і заохочення учасників до дискусій;
  • проведення заходів для обміну досвідом;
  • проведення вебінарів для вчителів;
  • розроблення опитувальників і аналіз результатів для покращення курсу та групи;
  • відзначення успіхів спільноти та окремих її учасників;
  • координація з іншими тренерами-фасилітаторами для вдосконалення спільної роботи;
  • створення плану активностей для групи/спільноти.

Також організатори проєкту хочуть об’єднати вчителів у Facebook за галузями навколо спільного досвіду навчання, вдосконалити цифрові компетентності педагогів і забезпечити освоєння використання диджитал інструментів в освітньому процесі.

Джерело НУШ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4955

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10414

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді