Українські педагоги можуть стати тренерами-фасилітаторами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

ЮНЕСКО запрошує вчителів стати тренерами-фасилітаторами

Цифровізація освітнього процесу

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Українських педагогів запрошують стати тренерами-фасилітаторами, які допомагатимуть вчителям ефективно проходити курси з диджитал-педагогіки та сприятимуть впровадженню цифрових технологій у навчання. Робота тренерів-фасилітаторів буде оплачуватися.

Для того, щоб узяти участь у відборі, треба до 7 серпня 2023 року заповнити Google-форму за посиланням. Далі на учасників чекають співбесіди.

Умови для участі педагогів у цьому проєкті:

  • мають мінімум 4 роки педагогічного стажу;
  • мають знання та досвід використання цифрових інструментів чи організації дистанційного навчання в обраній галузі (мінімум 2 роки);
  • мають навички та досвід роботи в якості тренера та/чи фасилітатора;
  • мають гарні комунікаційні та аналітичні навички;
  • хочуть долучитися до ефективного впровадження цифрових технологій у навчальний процес;
  • готові пройти навчання в серпні-вересні 2023 року;
  • готові працювати близько 10 годин на тиждень впродовж жовтня 2023 - березня 2024.

Окрім того, тренера-фасилітатори матимуть наступні обов’язки:

  • фасилітація підгрупи/спільноти у Facebook за професійним фахом;
  • забезпечення змістовних обговорень тем курсу, новин та нагальних проблем для розвитку цифрової компетентності вчителів і заохочення учасників до дискусій;
  • проведення заходів для обміну досвідом;
  • проведення вебінарів для вчителів;
  • розроблення опитувальників і аналіз результатів для покращення курсу та групи;
  • відзначення успіхів спільноти та окремих її учасників;
  • координація з іншими тренерами-фасилітаторами для вдосконалення спільної роботи;
  • створення плану активностей для групи/спільноти.

Також організатори проєкту хочуть об’єднати вчителів у Facebook за галузями навколо спільного досвіду навчання, вдосконалити цифрові компетентності педагогів і забезпечити освоєння використання диджитал інструментів в освітньому процесі.

Джерело НУШ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
48159

Як оплачувати вчителям заміну уроків

У школах часто виникають ситуації, коли складно знайти вчителя, який може провести уроки замість колеги. Наприклад ситуація, коли вчитель фізики відмовляється заміняти уроки математики, чи вчитель літератури — уроки історії, і їм заміну оплачують не за 14 тарифним розрядом, а за 11-м, без надбавок за категорію, яку вони мають за своїм предметом. Як організувати та правильно оплатити заміну уроків — читайте у статті
126

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
160380

Обриси сучасного внутрішньошкільного контролю

Внутрішньошкільний контроль, моніторинг педагогічних процесів і явищ — ціла наука, а вміння успішно його здійснити — мистецтво. Не вдаючись у деталі, окреслимо основні моменти внутрішньошкільного контролю.
31591

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
59690

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді