Українські педагоги можуть стати тренерами-фасилітаторами

ЮНЕСКО запрошує вчителів стати тренерами-фасилітаторами

Цифровізація освітнього процесу

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Українських педагогів запрошують стати тренерами-фасилітаторами, які допомагатимуть вчителям ефективно проходити курси з диджитал-педагогіки та сприятимуть впровадженню цифрових технологій у навчання. Робота тренерів-фасилітаторів буде оплачуватися.

Для того, щоб узяти участь у відборі, треба до 7 серпня 2023 року заповнити Google-форму за посиланням. Далі на учасників чекають співбесіди.

Умови для участі педагогів у цьому проєкті:

  • мають мінімум 4 роки педагогічного стажу;
  • мають знання та досвід використання цифрових інструментів чи організації дистанційного навчання в обраній галузі (мінімум 2 роки);
  • мають навички та досвід роботи в якості тренера та/чи фасилітатора;
  • мають гарні комунікаційні та аналітичні навички;
  • хочуть долучитися до ефективного впровадження цифрових технологій у навчальний процес;
  • готові пройти навчання в серпні-вересні 2023 року;
  • готові працювати близько 10 годин на тиждень впродовж жовтня 2023 - березня 2024.

Окрім того, тренера-фасилітатори матимуть наступні обов’язки:

  • фасилітація підгрупи/спільноти у Facebook за професійним фахом;
  • забезпечення змістовних обговорень тем курсу, новин та нагальних проблем для розвитку цифрової компетентності вчителів і заохочення учасників до дискусій;
  • проведення заходів для обміну досвідом;
  • проведення вебінарів для вчителів;
  • розроблення опитувальників і аналіз результатів для покращення курсу та групи;
  • відзначення успіхів спільноти та окремих її учасників;
  • координація з іншими тренерами-фасилітаторами для вдосконалення спільної роботи;
  • створення плану активностей для групи/спільноти.

Також організатори проєкту хочуть об’єднати вчителів у Facebook за галузями навколо спільного досвіду навчання, вдосконалити цифрові компетентності педагогів і забезпечити освоєння використання диджитал інструментів в освітньому процесі.

Джерело НУШ

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78561

Шкільна служба медіації: як організувати

Шкільна служба порозуміння (медіації) допомагає владнати конфлікти між учасниками освітнього процесу, формує психологічно безпечний простір у закладі освіти та захищає інтереси дітей. Розглянемо, що таке медіація, хто входить до складу цієї служби та як організувати її роботу.
304

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді