Українські педагоги можуть стати тренерами-фасилітаторами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

ЮНЕСКО запрошує вчителів стати тренерами-фасилітаторами

Цифровізація освітнього процесу

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Українських педагогів запрошують стати тренерами-фасилітаторами, які допомагатимуть вчителям ефективно проходити курси з диджитал-педагогіки та сприятимуть впровадженню цифрових технологій у навчання. Робота тренерів-фасилітаторів буде оплачуватися.

Для того, щоб узяти участь у відборі, треба до 7 серпня 2023 року заповнити Google-форму за посиланням. Далі на учасників чекають співбесіди.

Умови для участі педагогів у цьому проєкті:

  • мають мінімум 4 роки педагогічного стажу;
  • мають знання та досвід використання цифрових інструментів чи організації дистанційного навчання в обраній галузі (мінімум 2 роки);
  • мають навички та досвід роботи в якості тренера та/чи фасилітатора;
  • мають гарні комунікаційні та аналітичні навички;
  • хочуть долучитися до ефективного впровадження цифрових технологій у навчальний процес;
  • готові пройти навчання в серпні-вересні 2023 року;
  • готові працювати близько 10 годин на тиждень впродовж жовтня 2023 - березня 2024.

Окрім того, тренера-фасилітатори матимуть наступні обов’язки:

  • фасилітація підгрупи/спільноти у Facebook за професійним фахом;
  • забезпечення змістовних обговорень тем курсу, новин та нагальних проблем для розвитку цифрової компетентності вчителів і заохочення учасників до дискусій;
  • проведення заходів для обміну досвідом;
  • проведення вебінарів для вчителів;
  • розроблення опитувальників і аналіз результатів для покращення курсу та групи;
  • відзначення успіхів спільноти та окремих її учасників;
  • координація з іншими тренерами-фасилітаторами для вдосконалення спільної роботи;
  • створення плану активностей для групи/спільноти.

Також організатори проєкту хочуть об’єднати вчителів у Facebook за галузями навколо спільного досвіду навчання, вдосконалити цифрові компетентності педагогів і забезпечити освоєння використання диджитал інструментів в освітньому процесі.

Джерело НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
208

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110616

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді