Яким буде формат навчання в школах Львова та від чого це залежить

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Керівник управління освіти пояснив, від чого залежить формат навчання у школах Львова

Формат навчання в школах Львова

Стратегії успішної комунікації керівника

Нещодавно відбулася онлайн-подія з керівником управління освіти Львівської міської ради Андрієм Закалюком, де він розповів, які ідеї втілює команда зараз та чого чекати освіті міста в наступному навчальному році. 

Насамперед, посадовець пояснив від чого залежить формат навчання: офлайн чи онлайн.

«Кожна школа обирає свій формат навчання. Є школи, де повністю дітки вчаться в офлайн-режимі. Є школи, які мають змішане навчання. Є школи, які мають навчання у дві зміни. Це все пов’язано з кількістю місць в укриттях і з можливістю укриттів, які є поряд біля школи, бо є школи, які не мають свого укриття, але користуються тим, яке є поруч», — наголосив Андрій Закалюк.

Окрім того, він зауважив, що місто продовжує працювати над тим, аби якомога для більшої кількості дітей уможливити  очне навчання в новому навчальному році.

«Там, де ще є різного роду проблеми з укриттями, ми працюємо над цим питанням. Ми розширяємо укриття, ми ремонтуємо різного роду підвали, які можуть бути укриттями, ми робимо все можливе, щоб дітей посадити за парти. Бо жодне онлайн-навчання не замінить дітям живого спілкування, живого навчання», — повідомив чиновник. 

За матеріалами ЛМР

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54137

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
702

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110915

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді