На Одещині обговорили процеси реформування шкільного харчування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На Одещині відбувся обласний форум «Шкільне харчування: зміни та виклики сьогодення»

Форум реформування шкільного харчування

📝Оновлений Санітарний регламент для ЗДО

21 липня 2023 року на Одещині відбувся обласний освітній форум «Шкільне харчування: зміни та виклики сьогодення» у межах реалізації Стратегії реформування системи шкільного харчування на 2023-2027 роки за участю голови Одеської обласної військової адміністрації Олега Кіпера.

Учасниками події були представники Міністерства освіти та науки України, координатори впровадження Стратегії реформ шкільного харчування, голова Національної асоціації громадського харчування, профільні заступники очільників районних військових адміністрацій, голови сільських, селищних, міських рад, запрошені освітні управлінці та представники профтехосвіти регіону.

Модератором форуму стала координаторка упровадження Стратегії реформ шкільного харчування у напрямі взаємодії ЦОВВ з обласними органами влади і місцевого самоврядування Леся Марталішвілі.

Зокрема, на початку практичної частини зустрічі з відеовітанням до присутніх звернулася ініціаторка реформи, перша леді України Олена Зеленська.

Відкрив роботу форуму начальник Одеської ОВА Олег Кіпер.

Заступник міністра освіти та науки Андрій Сташків презентував дорожню карту реформування системи шкільного харчування в межах адаптивності і гнучкості реформи під час війни. 

Щодо реалізації реформи шкільного харчування в закладах освіти Одеської області детально пояснив директор Департаменту освіти і науки України Олександр Лончак.

Зі свого боку голова правління Національної асоціації громадського харчування Орест Степаняк представив Стратегію реформування системи шкільного харчування, передбачену на 2023-2027 роки. 

Стосовно важливості професійної підготовки кухарів наголосила під час виступу Ірина Шумік, генеральна директорка Директорату професійної освіти МОН.

Окрім того, у процесі дискусій були обговорені питання, які стосуються: 

  • впровадження нових форм і моделей харчування в закладах освіти, 
  • модернізації харчоблоків, 
  • проведення закупівель в умовах воєнного стану через Prozorro та Prozorro Market, 
  • діяльності кулінарних хабів, 
  • реалізації швейцарсько-українського проєкту DECIDE щодо принципів НАССР як основної безпекової складової під час організації харчування в закладах освіти, 
  • культури харчових звичок тощо.

За матеріалами Міносвіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1684

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
293

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54209

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
766

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111054

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді