На Одещині обговорили процеси реформування шкільного харчування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На Одещині відбувся обласний форум «Шкільне харчування: зміни та виклики сьогодення»

Форум реформування шкільного харчування

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

21 липня 2023 року на Одещині відбувся обласний освітній форум «Шкільне харчування: зміни та виклики сьогодення» у межах реалізації Стратегії реформування системи шкільного харчування на 2023-2027 роки за участю голови Одеської обласної військової адміністрації Олега Кіпера.

Учасниками події були представники Міністерства освіти та науки України, координатори впровадження Стратегії реформ шкільного харчування, голова Національної асоціації громадського харчування, профільні заступники очільників районних військових адміністрацій, голови сільських, селищних, міських рад, запрошені освітні управлінці та представники профтехосвіти регіону.

Модератором форуму стала координаторка упровадження Стратегії реформ шкільного харчування у напрямі взаємодії ЦОВВ з обласними органами влади і місцевого самоврядування Леся Марталішвілі.

Зокрема, на початку практичної частини зустрічі з відеовітанням до присутніх звернулася ініціаторка реформи, перша леді України Олена Зеленська.

Відкрив роботу форуму начальник Одеської ОВА Олег Кіпер.

Заступник міністра освіти та науки Андрій Сташків презентував дорожню карту реформування системи шкільного харчування в межах адаптивності і гнучкості реформи під час війни. 

Щодо реалізації реформи шкільного харчування в закладах освіти Одеської області детально пояснив директор Департаменту освіти і науки України Олександр Лончак.

Зі свого боку голова правління Національної асоціації громадського харчування Орест Степаняк представив Стратегію реформування системи шкільного харчування, передбачену на 2023-2027 роки. 

Стосовно важливості професійної підготовки кухарів наголосила під час виступу Ірина Шумік, генеральна директорка Директорату професійної освіти МОН.

Окрім того, у процесі дискусій були обговорені питання, які стосуються: 

  • впровадження нових форм і моделей харчування в закладах освіти, 
  • модернізації харчоблоків, 
  • проведення закупівель в умовах воєнного стану через Prozorro та Prozorro Market, 
  • діяльності кулінарних хабів, 
  • реалізації швейцарсько-українського проєкту DECIDE щодо принципів НАССР як основної безпекової складової під час організації харчування в закладах освіти, 
  • культури харчових звичок тощо.

За матеріалами Міносвіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5659

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77859

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4289

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82127

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді