Чому законопроєкт «Про застосування англійської мови в Україні» потрібно доопрацювати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З заявою про доопрацювання законопроєкту виступив мовний омбудсмен

Чому законопроєкт “Про застосування англійської мови в Україні” потрібно доопрацювати

Вимоги пожежної безпеки: чекліст

Так, Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь вважає, що законопроєкт  «Про застосування англійської мови в Україні» потрібно доопрацювати.

«У рішенні Конституційного Суду України від 14 липня 2021 року наголошується, що жоден громадянин України не зобов’язаний володіти іншою мовою, ніж державна. Також зазначається, що будь-яка загроза національній мові означає загрозу національній безпеці» , – зазначив Тарас Кремінь.

«В умовах повномасштабного вторгнення ми побачили високий рівень переходу громадян України на державну мову як у професійному спілкуванні, так і в побуті. Спостерігається рекордний інтерес громадян інших країн до вивчення української мови, колосальний попит на наш культурний продукт: музику, книгу, кіно, театр. Утверджуючи державну мову, ми зміцнюємо суспільство», – наголосив Уповноважений із захисту державної мови. 

Джерело: пресслужба Уповноваженого із захисту державної мови

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53956

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53833

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
138

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді