Зміст завдань НМТ є цінним і може бути багаторазовим у використанні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Усі завдання НМТ є цінним ресурсом, який може бути використаний багаторазово

Зміст завдань НМТ
Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Усі завдання національного мультипредметного тесту є цінним ресурсом, який може бути використаний багаторазово в наступних циклах тестування.

Відповідну інформацію зазначили в Українському центрі оцінювання якості освіти щодо теми нерозголошення змісту завдань НМТ, що були використанні цьогоріч.

Як наголосили в Центрі, тестові завдання розробляють з визначеною метою — бути елементами цілісних інструментів оцінювання, метою якого є рейтингування майбутніх вступників.

«Усі завдання, які розробляє Український центр, мають тривалий цикл підготовки — розроблення, кількаразове експертування, апробування, доопрацювання, а тому є цінним ресурсом, який може бути використаний багаторазово відповідно до визначених цілей діяльності центру», — повідомляють в установі.

Зокрема в УЦОЯО зауважують, що збереження використаних на тестуваннях завдань конфіденційними є узвичаєною практикою в умовах проведення комп’ютерних оцінювань.

«Це дає змогу накопичувати базу якісних тестових завдань задля забезпечення об’єктивних  і достовірних результатів за підсумками їх використання на реальних тестуваннях. У перспективі використання таких завдань уможливить проведення порівняльних досліджень тощо», — зауважують у Центрі.

Окрім того, в Українському центрі оцінювання якості освіти із посиланням на практику інших країн повідомляють, що в багатьох освітніх системах не оприлюднюють тестові завдання, які використовують для проведення випробувань, метою яких є відбір вступників до закладів вищої освіти, на відміну від завдань, які використовують для проведення випускних випробувань (матуральних іспитів на зразок української ДПА).

«Для порівняння: матуральні тести в Польщі є загальнодоступними після проведення тестування, натомість відомі у світі тести SAT або ACT, що призначені для відбору до вишів, можна знайти лише як окремі приклади в спеціальних посібниках для абітурієнтів. Нагадаємо, що НМТ є тестуванням, результати якого необхідні лише для вступу до вищої школи і не враховуються як результати ДПА», — наголосили в УЦОЯО. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
235

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54153

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110946

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді