Як забезпечити пожежну безпеку в закладах освіти і підготуватися до перевірок

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Відбувся вебінар у межах Всеукраїнського онлайн-марафону

Аудит трудових книжок перед скануванням: що перевірити

Сьогодні, 30 липня, відбувся вебінар «Як забезпечити пожежну безпеку в закладах освіти і підготуватися до перевірок».

Організаторами вебінару стали Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад України спільно з Цифровим видавництвом Експертус, зокрема журналами «Практика управління закладом освіти» і «Практика управління дошкільним закладом».

Про правильну організацію роботи закладів освіти представникам територіальних громад розповів Анатолій Рожков, експерт з питань пожежної та техногенної безпеки.

Під час вебінару учасники мали змогу дізнатися про:
  1. Основні положення Кодексу цивільного захисту України. Законодавчі акти та нормативні документи з пожежної безпеки;

  2. Завдання й обов’язки суб’єктів господарювання. Відповідальність за порушення пожежної безпеки. Розміри нових штрафів;

  3. Основні напрями забезпечення пожежної безпеки. Організаційні протипожежні заходи. Порядок проведення перевірок. Застосування заходів реагування;

  4. Взаємодію з органами державного нагляду, підготовку до перевірок.

Довідково: Серію вебінарів проводять у межах Всеукраїнського онлайн-марафону від Цифрового видавництва Експертус та Платформ Асоціації ОТГ для того, щоб допомогти органам місцевого самоврядування у розв’язанні найбільш актуальних завдань. Спікери максимально детально розповідають про законодавче врегулювання та алгоритми дій у різних проблемних ситуаціях.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110536

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11626

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17737

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді