Премія Global Teacher Prize збирає історії українських вчителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Збір учительських історій для Global Teacher Prize Ukraine триває!

Національна премія Global Teacher Prize

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

Національна премія «Global Teacher Prize Ukraine» створена для того, щоб ознайомити з вчителями-змінотворцями, які зробили вагомий внесок у професію. Громадська спілка «Освіторія» започаткувала премію у 2017 році після підписання меморандуму з Varkey GEMS Foundation. Нагорода існує для відзначення важливість педагогів і того факту, що їхні зусилля в усьому світі гідні визнання на найвищому рівні.

Однак у 2022 році організатори вирішили змінити формат премії. Тому тепер вони збирають історії про вчителів. Торік премія відзначала українських освітян за хоробрість та незламність під час великої війни та у підсумку випустила про них збірку «Жити, щоб навчати». Але досвід минулого року показав: багато історій ще не розказано.

Наразі премія продовжує збирати історії про вчителів. Збір триватиме до 1 серпня на сайті Global Teacher Prize Ukraine. Заповнити форму та розказати історію про вчителя може як сам педагог, так і його колеги, учні або їхні батьки. 

Окрім того, певна частина зібраних історій буде опублікована на сайтах globalteacherprize.org.ua та osvitoria.media, у соцмережах премії та ГС «Освіторія», а також на майданчиках інформаційних партнерів. Уже до Дня вчителя у телевізійному форматі Global Teacher Prize Ukraine презентує історії вчителів, аби віддячити їм за працю та надихнути на нові звершення.

Як зазначили організатори премії, сьогодні вчителі важливі як ніколи. Вони продовжують навчати під обстрілами, чинити опір в окупації, відновлювати освіту на звільнених територіях. Ці старання мають бути поміченими, почутими та побаченими. Саме тому так важливо продовжувати розповідати їхні історії.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54046

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
537

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110761

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді