Як сформувати гуманістичні цінності дітей щодо ставлення до тварин

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міносвіти планує поширювати в освіті гуманістичні цінності щодо ставлення до тварин

Ставлення дітей до тварин НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Ставлення до тварин характеризує українців як людей, і такі цінності слід формувати з дитинства. Зокрема, важливим є те, що волонтери вивозять тварин далі від фронту, рятують від повені, спричиненої воєнним злочином окупантів на Каховській ГЕС.

Відповідну інформацію зазначив міністр освіти та науки України Оксен Лісовий. 

«Плануємо спільними зусиллями популяризувати гуманістичні цінності в навчальному процесі та робити все для того, щоб українська освіта на всіх рівнях була сповнена цінуванням кожного життя»,  — зауважив очільник освітнього відомства.

Через це Міністерство освіти підписало меморандум про співпрацю із організацією UAnimals, яка комплексно захищає права тварин і має експертизу в цьому питанні.

«Почнемо зі створення інформаційних проєктів про те, як прищеплювати дітям любов до тварин, які книги, мультфільми та кіно допоможуть виховати їх гуманними та як залучати молодь до волонтерства. Для освітян плануємо створювати навчальні матеріали та курси, що допоможуть розʼяснювати дітям гуманний підхід та засвоювати його принципи», — роз’яснив керівник Міносвіти.

Як повідомив засновник UAnimals Олександр Тодорчук: «Із перших днів існування організації щотижня у внутрішніх чатах лунала ідея: “Треба пропагувати гуманне ставлення до тварин змалечку”. Потім були дитячі книжки, спектакль і навіть запуск проєкту UAnimals Kids. Разом із тим, під час повномасштабної війни ми бачимо сотні історій, коли діти рятують, захищають і допомагають. Складно порахувати, скільки крутезних вчителів та школярів влаштували збір кормів і допомоги тваринам в Херсоні. Суцільне натхнення».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
44

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81763

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76888

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53584

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді