Державна служба якості освіти впроваджує новий Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти

21 липня 2021 року розпочався дводенний семінар-нарада для працівників Державної служби якості освіти України та її територіальних органів.

Державна служба якості освіти впроваджує новий Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти

Безкоштовний вебінар «Що нового в інституційному аудиті»

Аудит трудових книжок перед скануванням: що перевірити

«Новий навчальний рік розпочнеться з удосконаленим порядком проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти, яким унормовано очно-дистанційну форму оцінювання управлінського та освітнього процесів. Його також доповнено інформаційною системою EvaluEd, що дасть змогу вивчати більшу кількість закладів освіти завдяки автоматизації окремих процедур інституційного аудиту. Крім того, спільно з проєктом SURGe розроблено чіткий інструментарій для практичної допомоги школам у самооцінюванні власної діяльності — “Абетка для директора” в другій, суттєво доповненій, редакції», — зауважив Руслан Гурак.

Серед новацій у проведенні інституційних аудитів:

  • доповнено критеріями та індикаторами оцінювання діяльності закладу освіти щодо рівня організації дистанційного навчання;
  • надано право обом сторонам на аудіо-, фото- і відеофіксацію процедур;
  • передбачено консультування колективів закладів освіти;
  • затверджено форми актів.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4928

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10333

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді