Українці взяли участь в опитуванні і за результатами - 45% українців оцінили якість середньої освіти як низьку, ще 44% респондентів оцінили освіту як середню

Порядок проведення інституційного аудиту: ЩО ЗМІНИЛОСЯ
Таку інформацію повідомили у результатах Всеукраїнського опитування, проведеного фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно з Київським міжнародним інститутом соціології впродовж 1 – 7 червня 2021 року.
Порівняно з липнем 2020 року кількість негативних оцінок зросла на 9%, у тому числі за рахунок збільшення людей, які надали дуже низьку оцінку українській освіті.
⇒ Яка структура 2021/2022 навчального року
У 2021 році вже 45% українців оцінили якість середньої освіти як таку, що тією чи іншою мірою є низькою, ще 44% назвали її посередньою.
Найкраще оцінюють якість освіти респонденти у віці від 18 до 29 років, тобто ті, хто ще відносно недавно закінчили школу – 14% оцінили якість освіти як дуже високу.
Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту