Випускники не орієнтуються в історичній хронології

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Випускники шкіл, які брали участь у ЗНО, не орієнтуються в історичній хронології

Результати ЗНО з історії УкраїниПозапланові перевірки шкіл: ПІДГОТУВАТИСЯ

Випускники шкіл абсолютно не орієнтуються в історичній хронології та не володіють картографічними вміннями.

Таку інформацію повідомив під час прес-конференції сказав виконувач обов’язків директора Українського центру оцінювання якості освіти Валерій Бойко

Як він зазначив, цьогорічні випускники шкіл, які брали участь у тестуванні з історії України, продемонстрували більш загрозливі результати з історії ніж учасники ЗНО з математики.

«Майже 20% наших абітурієнтів не склали тест з історії України. Це діти, які абсолютно не володіють картографічними вміннями. І які абсолютно не орієнтуються в історичній хронології, не в тому понятті — що, де, коли і як відбувалося, а вони не здатні розташувати події, між якими відстань 10-20 років», — акцентував очільник УЦОЯО.

Зокрема, він наголосив, що учасники ЗНО з історії України були не здатні аналізувати елементарну діаграму та співвідносити дату на ній з варіантом відповіді.

В.о. обов’язки директора Українського центру оцінювання якості освіти зауважив, що такі абітурієнти, здобувши повну загальну середню освіту в умовах незалежності, не спроможні пригадати або пам'ятати чотири канонічні події, які привели до незалежності України.

«З точки зору суспільствознавчого компоненту наші діти демонструють більш загрозливі і більш невтішні результати ніж ті, які демонструють з математики», — зазначив Валерій Бойко.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1688

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
306

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54220

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
771

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111073

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді