Позапланові перевірки шкіл: ПІДГОТУВАТИСЯ
Випускники шкіл абсолютно не орієнтуються в історичній хронології та не володіють картографічними вміннями.
Таку інформацію повідомив під час прес-конференції сказав виконувач обов’язків директора Українського центру оцінювання якості освіти Валерій Бойко
Як він зазначив, цьогорічні випускники шкіл, які брали участь у тестуванні з історії України, продемонстрували більш загрозливі результати з історії ніж учасники ЗНО з математики.
«Майже 20% наших абітурієнтів не склали тест з історії України. Це діти, які абсолютно не володіють картографічними вміннями. І які абсолютно не орієнтуються в історичній хронології, не в тому понятті — що, де, коли і як відбувалося, а вони не здатні розташувати події, між якими відстань 10-20 років», — акцентував очільник УЦОЯО.
Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Зокрема, він наголосив, що учасники ЗНО з історії України були не здатні аналізувати елементарну діаграму та співвідносити дату на ній з варіантом відповіді.
В.о. обов’язки директора Українського центру оцінювання якості освіти зауважив, що такі абітурієнти, здобувши повну загальну середню освіту в умовах незалежності, не спроможні пригадати або пам'ятати чотири канонічні події, які привели до незалежності України.
«З точки зору суспільствознавчого компоненту наші діти демонструють більш загрозливі і більш невтішні результати ніж ті, які демонструють з математики», — зазначив Валерій Бойко.