Випускники не орієнтуються в історичній хронології

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Випускники шкіл, які брали участь у ЗНО, не орієнтуються в історичній хронології

Результати ЗНО з історії УкраїниПозапланові перевірки шкіл: ПІДГОТУВАТИСЯ

Випускники шкіл абсолютно не орієнтуються в історичній хронології та не володіють картографічними вміннями.

Таку інформацію повідомив під час прес-конференції сказав виконувач обов’язків директора Українського центру оцінювання якості освіти Валерій Бойко

Як він зазначив, цьогорічні випускники шкіл, які брали участь у тестуванні з історії України, продемонстрували більш загрозливі результати з історії ніж учасники ЗНО з математики.

«Майже 20% наших абітурієнтів не склали тест з історії України. Це діти, які абсолютно не володіють картографічними вміннями. І які абсолютно не орієнтуються в історичній хронології, не в тому понятті — що, де, коли і як відбувалося, а вони не здатні розташувати події, між якими відстань 10-20 років», — акцентував очільник УЦОЯО.

Зокрема, він наголосив, що учасники ЗНО з історії України були не здатні аналізувати елементарну діаграму та співвідносити дату на ній з варіантом відповіді.

В.о. обов’язки директора Українського центру оцінювання якості освіти зауважив, що такі абітурієнти, здобувши повну загальну середню освіту в умовах незалежності, не спроможні пригадати або пам'ятати чотири канонічні події, які привели до незалежності України.

«З точки зору суспільствознавчого компоненту наші діти демонструють більш загрозливі і більш невтішні результати ніж ті, які демонструють з математики», — зазначив Валерій Бойко.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3043

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81926

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77446

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53953

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19243

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді