УЦОЯО шукатиме й анулює результати порушників НМТ-2023

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В УЦОЯО анулюють результати вступників, які порушили процедуру проведення НМТ

Порушення під час НМТ-2023

Стратегії успішної комунікації керівника

В Українському центрі оцінювання якості освіти вислови намір знайти та анулювати результати вступників, які порушили процедуру проведення НМТ та намагалися надати доступ до комп'ютерної системи стороннім особам з недоброчесною метою.

Відповідне інформацію зазначили в УЦОЯО щодо несанкціонованого випадку втручання до комп'ютерної програми, під час якого учасник НМТ зміг передати дані доступу сторонній особі для віддаленої роботи з програмою. 

У Центрі акцентують на неприпустимості ситуації, щодо якої вже вживаються негайні заходи. 

Вимоги пожежної безпеки: чекліст

«Усі ІР-адреси, з яких здійснювалися входи в систему, зафіксовані, тож упродовж певного часу ми знайдемо того, хто намагався “обдурити систему”. Результати такої особи / таких осіб будуть анульовані, а отже, використати їх для вступу не буде змоги», — зауважили в повідомленні УЦОЯО.

Нагадаємо, що 12 червня під час проведення першої зміни НМТ в мережі з’явилося відео про те, як стороння особа виконує вдома завдання НМТ замість якогось учасника, який у цей самий час перебуває в тимчасовому екзаменаційному центрі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53956

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
209

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110618

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді