У МОН опублікували дайджест проєкту «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні»
Готовність до роботи влітку: експрес-перевірка
Літо, життя проєкту та щоденні справи в дошкіллі — таке поєднання нових знахідок у дайджесті проєкту «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні».
Таку інформацію зазначили в Міністерстві освіти та науки.
У відповідному випуску йдеться наступне:
- інформація про цікаві практики в межах проєкту;
- інтерактивний маршрутизатор;
- авторські розробки педагогів.
Окрім того, проєкт «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні» реалізується Всеукраїнською громадською організацією «Асоціація працівників дошкільної освіти» у межах «Спільно» — програми Дитячого фонду ООН (UNICEF Ukraine) для підтримки сімей з дітьми, які постраждали від війни, за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України та Українського інституту розвитку освіти.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Традиційні та нетрадиційні батьківські збори в дитячому садку: чим відрізняються, які загальні правила, як підготувати та провести.
Новий Закон України «Про дошкільну освіту» вступив у дію 01 січня 2025 року. Розглянемо його основні нововведення, структуру, а також з’ясуємо нові типи організації освітньої діяльності