Які накази видати наприкінці навчального року: ПРИКЛАДИВ Україні розробили та планують запустити електронний реєстр, за допомогою якого роботодавці у відкритому доступі, зможуть перевіряти достовірність документів про наявність кваліфікації працівників.
Таку інформацію оприлюднили в Національному агентстві кваліфікацій.
Відповідна платформа стане інформаційним ресурсом для майбутніх кваліфікаційних центрів, котрі присвоюватимуть кваліфікації на базі самоосвіти.
Зі свого боку кваліфікаційні центри будуть здійснювати оцінювання результатів навчання, які особа здобула шляхом неформального навчання чи інформальної освіти, присвоюватимуть професійні кваліфікації та визнаватимуть професійні кваліфікації, здобуті у інших країнах.
Як і коли укласти строковий трудовий договір з учителем? Чи має він бути на роботі?
Як зазначив голова Нацагентства кваліфікацій Юрій Баланюк, на першому етапі реєстр міститиме інформацію про акредитовані кваліфікаційні центри, документи, що підтверджують присвоєння кваліфікації конкретній людині, перелік професійних стандартів, заявки на їх розроблення, відомості про експертів з акредитації кваліфікаційних центрів та інформацію про кваліфікації.
«HR департаментам більше не потрібно буде шукати на різних ресурсах, зазвичай паперових, інформацію про список кваліфікацій, необхідні компетентності працівників чи наявність професійного стандарту. Усе це можна буде отримати на єдиному ресурсі», — наголосив голова Національного агентства кваліфікацій.
Окрім того, він акцентував, що Реєстр кваліфікацій стане головною інформаційною платформою для кваліфікаційних центрів.
«Кожен, хто захоче підтвердити свою кваліфікацію, конвертувати свої вміння, навички і компетентності у сертифікат про присвоєння кваліфікації і мати можливість офіційно працевлаштуватися, зайде на сайт Реєстру і отримує інформацію про те, де є кваліфікаційні центри, яка вартість присвоєння кваліфікації, що потрібно знати та вміти для тієї чи іншої професійної кваліфікації», — повідомив Юрій Баланюк.