МОН не планує змінювати запроваджений цього року перелік предметів ЗНО
Які накази видати наприкінці навчального року: ПРИКЛАДИ
МОН ухвалило рішення не змінювати запроваджений цього року перелік предметів, з яких буде проведено ЗНО в 2022 році.
Наказ підписав міністр освіти Сергій Шкарлет.
Крім того, Міністерство освіти продовжить практику проведення окремого тесту з української мови, який впроваджений цьогоріч. Відповідно, випускники загальної середньої освіти матимуть можливість вибору тесту залежно від обраної спеціальності у закладі вищої освіти.
Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Також тест з математики матиме два рівня – математика та математика (завдання рівня стандарту).
Водночас зовнішнє незалежне оцінювання з математики (завдання рівня стандарту) здійснюватиметься лише для проведення державної підсумкової атестації і його результати не будуть встановлюватись за рейтинговою шкалою 100 - 200 балів.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту