У МОН назвали безпеку на НМТ основним викликом вступної кампанії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Основним викликом вступної кампанії є створення безпечних умов для проведення НМТ

Безпека під час НМТ

Стратегії успішної комунікації керівника

У Міносвіти виділили основні виклики нинішньої вступної кампанії. Серед яких:  

  • створення безпечних умов для проведення НМТ, 
  • надання можливості якомога більшій кількості вступників за кордоном взяти у ньому участь, 
  • безпосередній вступ і подальше навчання.

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Оксен Лісовий. 

«Як і минулого року, найважливіше — створити безпечні умови для тестування. Друга задача — надати можливість якомога більшій кількості вступників за кордоном також взяти у ньому участь. Український центр оцінювання якості веде активну роботу для того, щоб розширити географію тимчасових екзаменаційних центрів. Йдеться про 53 міста в 32 країнах», — зауважив очільник освітнього відомства.

Окрім того, на думку міністра, третім викликом є безпосередній вступ і подальше навчання, адже важливими аспектами, які потрібно враховувати зараз, є насамперед питання міграції, реінтеграції окупованих територій та відновлення.

«Тобто головне для нас — це людина і збереження людського потенціалу. Ми маємо зробити все, аби не втратити зв’язок з нашими громадянами, які перебувають за кордоном і на тимчасово окупованих територіях, та допомогти їм залишитися в українській системі цінностей», — акцентував Оксен Лісовий.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
262

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54178

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
746

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111007

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді