Державна служба якості освіти розпочне пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти

20 травня 2021 року відбулося засідання колегії Державної служби якості освіти України, на якому підсумовано результати першого півріччя діяльності та схвалено стратегічно важливі рішення на найближчі місяці

Інституційний аудит

«Служба ініціює прийняття нормативно-правових актів, що дасть змогу розпочати пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти. Оцінювання управлінських та освітніх процесів у школах вже дає позитивні результати. На їх основі втілюються нові підходи до підвищення якості освіти, зокрема й технічне забезпечення, яке дасть змогу автоматизувати більшість процесів збирання, оброблення та аналізу даних про організацію освітнього процесу в школах», — зазначив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України.

Відпустка вчителю, в якого закінчується строковий договір: чи надавати

У цьому півріччі проведено майже сто інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти та виокремлено такі тенденції:

  • школи дедалі більше уваги приділяють безпеці та комфорту дітей, розуміючи важливість освітнього простору для забезпечення якості освіти;
  • вчителі адаптують навчальні програми до особливостей кожного конкретного класу, здебільшого застосовують види робіт, спрямовані на оволодіння учнями ключовими компетентностями, будують свою роботу на принципах педагогіки партнерства;
  • цифрові інструменти стають невід’ємною складовою організації якісного освітнього процесу.

У ході підготовки до проведення третього етапу сертифікації педагогічних працівників Службою оновлено методику вивчення практичного досвіду роботи вчителів, яку схвалено колегією. Документ містить докладний опис проведення дистанційного спостереження, щоб максимально об’єктивно оцінити діяльність педагогічного працівника за десятьма професійними компетентностями.

Також колегія Служби розглянула і схвалила низку заходів, спрямованих на імплементацію положень статті 44 Закону України «Про освіту» щодо акредитації освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти.

В межах реалізації державно-громадського партнерства підписано три меморандуми про співпрацю між Службою та Міжнародною асоціацією позашкільної освіти, Спілкою освітян України, Видавничою групою «Шкільний світ».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4933

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10347

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді