Державна служба якості освіти розпочне пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

20 травня 2021 року відбулося засідання колегії Державної служби якості освіти України, на якому підсумовано результати першого півріччя діяльності та схвалено стратегічно важливі рішення на найближчі місяці

Інституційний аудит

«Служба ініціює прийняття нормативно-правових актів, що дасть змогу розпочати пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти. Оцінювання управлінських та освітніх процесів у школах вже дає позитивні результати. На їх основі втілюються нові підходи до підвищення якості освіти, зокрема й технічне забезпечення, яке дасть змогу автоматизувати більшість процесів збирання, оброблення та аналізу даних про організацію освітнього процесу в школах», — зазначив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України.

Відпустка вчителю, в якого закінчується строковий договір: чи надавати

У цьому півріччі проведено майже сто інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти та виокремлено такі тенденції:

  • школи дедалі більше уваги приділяють безпеці та комфорту дітей, розуміючи важливість освітнього простору для забезпечення якості освіти;
  • вчителі адаптують навчальні програми до особливостей кожного конкретного класу, здебільшого застосовують види робіт, спрямовані на оволодіння учнями ключовими компетентностями, будують свою роботу на принципах педагогіки партнерства;
  • цифрові інструменти стають невід’ємною складовою організації якісного освітнього процесу.

У ході підготовки до проведення третього етапу сертифікації педагогічних працівників Службою оновлено методику вивчення практичного досвіду роботи вчителів, яку схвалено колегією. Документ містить докладний опис проведення дистанційного спостереження, щоб максимально об’єктивно оцінити діяльність педагогічного працівника за десятьма професійними компетентностями.

Також колегія Служби розглянула і схвалила низку заходів, спрямованих на імплементацію положень статті 44 Закону України «Про освіту» щодо акредитації освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти.

В межах реалізації державно-громадського партнерства підписано три меморандуми про співпрацю між Службою та Міжнародною асоціацією позашкільної освіти, Спілкою освітян України, Видавничою групою «Шкільний світ».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22133

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30801

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1162

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді